Så er det fakta!
Fra : Martin Nielsen

Dato : 10-09-06 19:20

Idag kl 12.56 fødte min svigerinde på 19 en fin velskabt datter. Bare så i
vidste det. Jeg vil ikke igen komme med mine bekymringer om hvordan
fremtiden ser ud for hende; uden bolig job eller uddannelse.

Nå det gjorde jeg så alligevel ;)

Men nu er lille Bianca i al fald en realitet...!

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-09-06 20:43

Martin Nielsen wrote:
> [...]
>
> Nå det gjorde jeg så alligevel ;)
>
> Men nu er lille Bianca i al fald en realitet...!

TILLYKKE!

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 11-09-06 13:55

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Idag kl 12.56 fødte min svigerinde på 19 en fin velskabt datter. Bare så i
> vidste det. Jeg vil ikke igen komme med mine bekymringer om hvordan
> fremtiden ser ud for hende; uden bolig job eller uddannelse.

Du glemte at fortælle om årsagen til din bekymring *B*

Mvh. Lisbeth (mor som 20-årig - uden job og uddannelse)

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-09-06 19:58

Lisbeth Jacobsen skrev:

> Du glemte at fortælle om årsagen til din bekymring *B*
>
> Mvh. Lisbeth (mor som 20-årig - uden job og uddannelse)

Næe *du* glemte at kikke tilbage i gruppen.
Prøv at se indlæget fra den 17-8-2006 Højgravid og på røven...

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Martin Nielsen

Dato : 12-09-06 09:33

"
> Næe *du* glemte at kikke tilbage i gruppen.
> Prøv at se indlæget fra den 17-8-2006 Højgravid og på røven...

Og med noget der ligner kolik ARGH godt det ikke er mig.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-09-06 00:27

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Næe *du* glemte at kikke tilbage i gruppen.

Skal man se tilbage hver gang man læser et indlæg for at tjekke, om der er
skrevet noget før? *S*

Men jeg søgte tilbage.

Synes Sabina kom med en fornuftig reaktion.

Mvh. Lisbeth

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-09-06 20:32

Lisbeth Jacobsen skrev:
> "Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man se tilbage hver gang man læser et indlæg for at tjekke, om der er
> skrevet noget før? *S*

Ja det er altid en god ide
--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 13-09-06 13:01

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er altid en god ide

HVIS ens indlæg ikke er helt forståeligt uden at kende en forhistorie, der
ikke allerede ligger i den eksisterede tråd, så kunne man også mene at det
er bedre at skrive, så det er forståeligt, hvad sagen handler om *S*

Jeg har IKKE tid til (og heller ikke lyst til at bruge tid på) at tjekke, om
alle indlæg har en forhistorie uden for tråden *S* Men jeg læser gerne, hvis
jeg henvises til et tidligere indlæg, så man behøver ikke skrive den samme
historie igen.

Mvh. Lisbeth

Fra : Ole

Dato : 02-10-06 13:09

> Ja det er altid en god ide

så tjekkede jeg lige på google og det har du aldrig sagt før.......

Ole

Fra : Tina

Dato : 14-09-06 06:05

> [...]
> vidste det. Jeg vil ikke igen komme med mine bekymringer om hvordan
> fremtiden ser ud for hende; uden bolig job eller uddannelse.

Og du har stadig ikke fattet, at børn med forældre uden bolig, job eller
uddannelse også bliver gode, kærlige børn! Tingene har en forbavsende evne
til at løse sig selv.

Lad være med at straffe barnet, det er ikke barnets skyld, at du ikke kan
lide moderen.

Tina