Password i frontpage.
Fra : Henrik

Dato : 11-09-06 18:19

jeg skal lave en hjemmeside. og man skal bruge et password og brugernavn til
at komme til selve hjemmesiden. hvordan gør jeg det??

send gerne et link der fortæller det grundigt.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-09-06 22:28

"Henrik" <henrik@1go.dk> skrev i en meddelelse
> jeg skal lave en hjemmeside. og man skal bruge et password og brugernavn
> til at komme til selve hjemmesiden. hvordan gør jeg det??
>
> send gerne et link der fortæller det grundigt.

prøv at se tråden "kodeord til del på hjemmeside"

der alt det du sprøger efter

Peter

Fra : Henrik

Dato : 12-09-06 19:58

Jeg har prøvet at kopiere teksten ind i frontpage. både i normal og html,
men det virker ikke. hva skal jeg gøre??

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-09-06 22:14

Henrik skrev:

>Jeg har prøvet at kopiere teksten ind i frontpage. både i normal og html,
>men det virker ikke. hva skal jeg gøre?

Upload en testside, som viser fejlen, ellers det umuligt at svare
på.
--
Kerim
Støt flygtninge og sårede i Libanon!

Fra : enkvinde

Dato : 11-09-06 22:18

"Henrik" <henrik@1go.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet at kopiere teksten ind i frontpage. både i normal og html,
> men det virker ikke. hva skal jeg gøre??

Prøv at kopiere teksten og inden du indsætter den i Frontpage, så sæt den
ind i notepad først og kopier igen herfra. Det kan lyde dobbelt, men det
sker at der kommer "snavs" med, når man direkte indsætter kopieret tekst i
Frontpage, hvilket turen gennem notepad forhindrer.

Hilsen Eva

Fra : Henrik

Dato : 13-09-06 06:31

FEDT!!! NU FUNGERER DET.

Fra : Henrik

Dato : 13-09-06 06:37

Hvor i html koden skal jeg skrive hvad koden og brugernavn er?

Og hvordan gør jeg sådan at man skal have koden rigtig
før den går til næste side. jeg har prøvet at sætte hyperlink på LOG IN
knappen.

Fra : enkvinde

Dato : 12-09-06 08:19

> [...]
>
> Og hvordan gør jeg sådan at man skal have koden rigtig
> før den går til næste side. jeg har prøvet at sætte hyperlink på LOG IN

Hej Henrik

Du skal højst sandsynligvis slet ikke skrive hvad koden er i din html. Du
skal blot sørge for at der er en side, som kaldes det samme som koden. Når
man så taster koden rigtig åbner denne side, mens ingen side dukker frem,
hvis koden er forkert.

Hilsen Eva

Fra : Henrik

Dato : 13-09-06 16:29

Det vil sige at side 2 skal f. eks hedde henrikhenrik123
hvis brugernavn skal være henrik og koden skal være henrik123?

Fra : enkvinde

Dato : 12-09-06 17:11

> Det vil sige at side 2 skal f. eks hedde henrikhenrik123
> hvis brugernavn skal være henrik og koden skal være henrik123?

Jeps, du har fanget systemet

Hilsen Eva

Fra : Henrik

Dato : 13-09-06 18:01

Men hvor skal man skrive det ind?? i selve titlen?

Fra : enkvinde

Dato : 12-09-06 18:53

"Henrik" <henrik@1go.dk> skrev i en meddelelse
> Men hvor skal man skrive det ind?? i selve titlen?

Du skal ikke skrive det ind, bare navngive din side henrikhenrik123.html

Hilsen Eva

Fra : Henrik

Dato : 14-09-06 15:49

Ok... Tak for hjælpen.. og der virker bare!