Porno er onanikrykke OG sund nøgen hedsdyr~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-09-06 11:33

Antal voldtægter faldt da man lettede på trykkogerens sikkerhedsventil
ved at tillade frit pornosalg

Det er aldrig sandsynliggjort at børneporno skaber lyst til overgreb
på børn.

Der er tøj der tiltrækker opmærksomhed og gør liderlig og nogle tænder
på tatoo og piercing og det har en plads i porno.

Alt der ikke er voldeligt bør være tilladt, og kun snerpede kvinder
opdigter at porno romantiserer voldtægt eller andet negativt.

De ønsker anti-egoistisk kærlighed, men mennesker er egoister, så det
der kan sælges er den sandhed der bør respekteres.

Lad snerperne købe balletbilletter i Det Kongelige Teater og dyrke en
ballerina der kan gå i split, hvilket mange finder liderligt.

Fra : Jesper

Dato : 10-09-06 12:14

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
> Lad snerperne købe balletbilletter i Det Kongelige Teater og dyrke en
> ballerina der kan gå i split, hvilket mange finder liderligt.

Du glemte at skrive om marmeladeglas til at forrette nødtørft i.
--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Bo Warming

Dato : 10-09-06 19:04

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Du glemte at skrive om marmeladeglas til at forrette nødtørft i.

Denne sensationelle opfinderfornyelse tog Ugeskrift for Læger imod med
kyshånd og en overlæge fra redaktionen svarede underdanigt på min
Nobelprisværdige artikel,
men opdateringerne er altså undgået din opmærksomhed, så skidt pyt

1. Plejehjemspatienter med inkontinens og lugt
Engang jeg ferierede om sommeren hos mine forældre fik jeg influenza
og kvalme og kastede op i sengen og min skarpsindige mor antydede at
jeg vist godt kunne have nået ud på toilettet, så ikke hun sku vaske
lagner, og det gik op for mig at tillært hjælpeløshed og
ulykkesfuglmentalitet var del af mine bevæggrunde.
Ved samtaler med plejehjemspersonale har jeg fået det indtryk at når
pensionister der har prostataforstørrelse giver arbejde til personalet
og har ildelugtende rum, så er også de lidt opmærksomhedssøgende og
føler behagelig status ved at der pukles for dem.

2. Da jeg skrev ugeskrift-artiklen var kommunen netop begyndt at
levere bleunderlag til mig og jeg skrev derfor som alternativ til
marmeladeglas en sugende skål.
En sådan har jeg fornylig perfektioneret ved at lægge plastiktallerken
(eller plast-malingbøttelåg) i en tynd plastikpose og så lægge blefyld
eller avispapir skåret til cirkler deri.
Det er en bekvem skål og når man mange gange om natten vågner og skal
sjatpisse, så trækker man den flade skål til sig og får pikken over
kanten på den og pisser og man behøver ikke være bagne for at det
vælter, når man sover videre.
Når efter tre dage det sugende cellulose er fyldt med urin og det så
småt begynder af afgive ammoniaklugt, så krænger man på hundeposevis
plastposen uden om det sugende cellulose og kan smide det
iaffaldsposen . Det lugter først gennem plastpose efter en uge.

Fra : Ole

Dato : 10-09-06 22:21

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:MUYMg.180$ZQ3.113
@fe26.usenetserver.com: