Bios opdatering
Fra : Søren Houen

Dato : 21-06-01 17:44

Jeg har fået anbefalet at opdatere min bios.

Hvordan gør man det?

På forhånd tak

Søren

Fra : Søren Houen

Dato : 21-06-01 17:58

Jeg udvider lige spørgsmålet.

Jeg har fundet "download" til mit Aopen AX59Pro på Aopens hjemmeside:
http://www.aopen.com/tech/download/mbbios/ax59pro.htm

men er i tvivl om den nyeste flash fixer alle de problemer de nedenstående
har løst.

Mit problem er, at min bios måske ikke vil anerkende en ny HD på 40'GB jeg
har købt.

/Søren

Fra : Anders Riis

Dato : 21-06-01 22:16

Hej.
Den nyeste bios har altid de opdateringer som tidligere bioser har haft,
"Bagud-kombatibel", så du skal tage den nyeste bois og flash den på dit
bundkort.

Hilsen Anders