Ventelist!
Fra : Hans Christian Bjerr~

Dato : 09-09-06 18:42

Jeg prøver at finde ud af at lave en "ventelist", hvor en bruger
ville skrive sit navn ind på, og ville komme op på en list. Hvor
der ville stå hvor længe han/hun har vente. Og med mulighed for
at fjerne bruger'en med til andet link.

Jeg prøver selv at finde ud af det, men med uden held. Så hvis
der er nogen der kunne hjælpe mig, ville jeg værer meget glad.

Mvh Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 09-09-06 19:00

Hans Christian Bjerre Christensen skrev:
> [...]
> ville skrive sit navn ind på, og ville komme op på en list. Hvor
> der ville stå hvor længe han/hun har vente. Og med mulighed for

Jeg ville oprette hver bruger-position på sådan en liste i en database,
hvor jeg satte starttidspunktet.

Så er det ret overkommeligt at lave en oprettelses-tidspunkts-sorteret
liste, vise hvor længe hver på listen har ventet, og at lave en knap der
tager et givet punkt (person) ud af listen.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Hans Christian Bjerr~

Dato : 09-09-06 19:32

Jesper Brunholm wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
> liste, vise hvor længe hver på listen har ventet, og at lave en knap der
> tager et givet punkt (person) ud af listen.

Nu er jeg så meget "newbie", at jeg ikke kan lave det i notepad , men
lidt hjælp er bedrer end ingen hjælp

Fra : Christoffer \(Guide\~

Dato : 09-09-06 19:02

"Hans Christian Bjerre Christensen" <hcbc1983@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:4502fcfd$0$75039$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> ville skrive sit navn ind på, og ville komme op på en list. Hvor
> der ville stå hvor længe han/hun har vente. Og med mulighed for
Hvor lang tid drejer det sig om?
flere timer eller blot nogle minutter man skal vente?

Fra : Hans Christian Bjerr~

Dato : 09-09-06 19:22

Christoffer \(Guide\) wrote in
> [...]
> Hvor lang tid drejer det sig om?
> flere timer eller blot nogle minutter man skal vente?

timer...