Er min hdd ristet?
Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 21-06-01 17:36

Hejsa! Jeg ville skifte fra win me dk til win 98. Så jeg skulle til at
formatere,
men først ville jeg lige dele hdd'en i fdisk så jeg kunne lave lidt backup.
Det skulle jeg aldrig ha gjort, for efter jeg havde slettet alle partioner
og lavede en ny var min hdd pludselig kun på 1008mb!!! Jeg prøvede
at slette alle partioner igen og igen hele den nat (igår nat). Så idag
prøvede jeg et ibm harddisk fitness proggy som skulle gøre et
eller andet, det program skrev jeg havde en 20gb hdd, så
helt ristet kan min hdd da ik helt være. Men så efter at det
program havde "optimeret/ordnet" min hdd skulle jeg efter
sigende bare oprette en partion i fdisk, men ark nej, problemet
er IKKE løst... Og jeg kunne ikke installere winME pga. det
krævede 1,5GB.. Så sagde en gut jeg bare skulle slette alle
partioner og installere windows, og hvis det ikke hjalp var
min hdd ristet. Jeg slettede alle partioner og bootede fra cd'en
og yeah, windows installere. Men da windows var installeret viser
det sig at min hdd STADIG kun er på 1008mb :( NEDTUR..

Nogen der kan hjælpe! Det er VIRKELIG nedtur at have 1gb
(400MB ledig plads efter windows)... Hjæææælp *S*

Fra : Madsen

Dato : 21-06-01 17:51

"Titan Kræmmer Møller" <dsl3789@vip.cybercity.dk> skrev:

> [...]
> Det skulle jeg aldrig ha gjort, for efter jeg havde slettet alle partioner
> og lavede en ny var min hdd pludselig kun på 1008mb!!!

Og du svarer "Ja" til at du ville have understøttelse for store harddiske
da du startede Fdisk?

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 21-06-01 18:12

> Og du svarer "Ja" til at du ville have understøttelse for store harddiske
> da du startede Fdisk?

Jep! Og jeg har prøvet med en win98 se dk bootdisk og winme dk!

Fra : Madsen

Dato : 21-06-01 18:41

> Jep! Og jeg har prøvet med en win98 se dk bootdisk og winme dk!

Ok. Ville bare lige være sikker.
Jeg har desværre ikke nogle andre ideer pt. Håber du får det til at
virke igen.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : JYK

Dato : 21-06-01 19:48

Få fat i partiton magic, det program virker HVER gang

Titan Kræmmer Møller <dsl3789@vip.cybercity.dk> skrev i en

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 21-06-01 21:15

> Få fat i partiton magic, det program virker HVER gang

Plz post i dk.binaer some1

Fra : Christian Mygind

Dato : 21-06-01 22:44

"Titan Kræmmer Møller" <dsl3789@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Plz post i dk.binaer some1

Når man spørger efter FOSI på google får man svar!

/Chr

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 21-06-01 23:12

> Når man spørger efter FOSI på google får man svar!

Kender godt FOSI Warez... Men deres link til subj. er desværre
dødt!!!