Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Simpelt regnskabsprogram
Fra : Biker Mike

Dato : 01-09-06 19:26

Til lille enkeltmands virksomhed (min) i håndværker branchen, søger jeg et
regnskabs program til at holde styr på de daglige posteringer og faktura,
jeg har ikke brug for lager styring eller andre specielle ting.

Det skal være til at forstå for en abe som ikke fatter ideen i dobbelt
bogholderi, men må meget gerne kunne skrive fakturaer ud som ser bare lidt
proffe ud, ligesom der gerne må kunne holdes styr på debitorer

Hvad kan i anbefale i 0 - 3000 kr klassen?.

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,
og det blev jeg ikke færdig med.

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-06 19:38

Summasummarum findes på www.stoneware.dk hvor den "dyreste" programpakke
koster 3.000 og den billigeste noget med 1.500
Den har jeg lært min veninde at bogføre i - og hun var tillige "edb dum"

Hilsen
Ida

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-09-06 16:51

> [...]
> proffe ud, ligesom der gerne må kunne holdes styr på debitorer
>
> Hvad kan i anbefale i 0 - 3000 kr klassen?.

C5. Du kan altid finde en bogholder og en revisor, der kan hjælpe dig, fordi
det er et kendt program. Og du slipper for at skifte program, når du ikke
længere er "lille".

Mvh Maria

Fra : Claus Agerskov

Dato : 04-09-06 09:16

Biker Mike wrote:

> Hvad kan i anbefale i 0 - 3000 kr klassen?.

Til 0,- kan du via internettet benytte Saldi, som har alt det du ønsker
(samt lagerstyring, som du dog ikke ønsker):

http://www.saldi.dk/

Hvis Saldi skal stå for sikkerhedskopieringen, og du gerne vil have support
koster det fra 125,- om måneden.

Du behøver heller ikke skifte system, når du bliver større, da det altid er
muligt, at tage hele systemet hjem og køre det i virksomheden.

De herligste hilsner
--
Claus Agerskov, koordinator, ca@saldi.dk, tlf 27 59 69 96
Saldi, c/o AgerCon, Ledøjetoften 20 B, 2765 Smørum

Saldi - det frie økonomisystem på dansk .oO( www.saldi.dk )

Fra : Biker Mike

Dato : 05-09-06 21:34

Tak for de gode råd, jeg er selv lige faldet over Sigma Regnskab som jeg
syntes ser let ud, er der nogen der har erfaringer med det?

Og så vil jeg da helt sikkert se nærmere på de regnskabs programmer der lige
er blevet nævnt