Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Penge til Sverige
Fra : Wagner

Dato : 31-08-06 16:38

Jeg skal betale et beløb til en svensker.
Hvordan får jeg lettest og billigst de penge over til ham?
vh
Wagner

Fra : K_T

Dato : 31-08-06 16:56

Tager en Sundbus (Helsingør-Helsingborg) og sejler over med dem - det tager
mindre end en time og koster langt mindre end hvad bankerne kan finde på at
tage i gebyr.

Knud

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 31-08-06 18:20

> Tager en Sundbus (Helsingør-Helsingborg) og sejler over med dem - det
> tager mindre end en time og koster langt mindre end hvad bankerne kan
> finde på at tage i gebyr.

Nu er det en sønderjyde, der spørger

Mvh Maria

Fra : K_T

Dato : 31-08-06 19:14

> Nu er det en sønderjyde, der spørger

Muligvis - men han bor vel i Helsingør Kommune!

Knud

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-09-06 16:53

> Muligvis - men han bor vel i Helsingør Kommune!

Nej, han bor i Sønderborg

Mvh Maria

Fra : Biker Mike

Dato : 01-09-06 18:53

Du overfører bare via dit homebanking og lader afsender og modtager betale
hver deres del af gebyrerne, så slipper du som regel med ca 20 kr, og
modtager gratis.

Hvis du accepterer at betale alle omkostninger, tager banken gerne kr 100,-
i det fald at modtagerbanken kræver et gebyr for at modtage beløbet (hvem
der så har hørt om det)

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,
og det blev jeg ikke færdig med.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 01-09-06 19:44

On Fri, 1 Sep 2006 19:53:25 +0200, "Biker Mike"
<fjern.cis9944@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>i det fald at modtagerbanken kræver et gebyr for at modtage beløbet (hvem

Et tip er - når man laver overførslen via netbank. I det mindste i
Nordea er prisen den halve (15 ift 30 dkk) hvis man bestiller
overførslen i EUR istedet for DKK eller SEK. Det kræver at man
samtidig lader modtager betale (det koster så 3 sek i Nordea Sverige
med den konto jeg har heroppe).

** Lars