brother hl1270N
Fra : Jacob Albers

Dato : 21-06-01 17:14

Jeg har en Brother HL1270N som er tilsluttet min maskine gennem et
alment Ethernet netværk.
Det mærkværdige er at der er kontakt til maskinen og den vil også
gerne skrive ud, men istedet for kun at skrive en kopi ud bliver den
bare ved og ved og ved.
(Jeg har kontrolleret indstillinger og undersøgt at den står til kun 1
kopi).

Den er sat op til at køre gennem standard TCP/IP port inde under
porte. Styresystemet er Win2000.

Nogen ide om hvor man skal lede efter fejlen ?

Albers

Fra : Ib Uhrskov

Dato : 21-06-01 17:40

Hej Jacob.

"Jacob Albers" <jacob@albers.dk> skrev i en meddelelse

Hmm, hvor meget ram har den og hvor store dokumenter skriver du ud?

/ibber

Fra : Jacob Albers

Dato : 22-06-01 10:04

On Thu, 21 Jun 2001 18:40:07 +0200, "Ib Uhrskov"
<ib.uhrskov@privat.tele.dk> wrote:

>Hmm, hvor meget ram har den og hvor store dokumenter skriver du ud?

Det er 8 mb ram og det er både når jeg prøver testsiden gennem BRother
Admin programmet, eller de almindelige testsider fra windows eller et
"davs" fra notepad.

Konsekvent skriver den bare en masse ud ( har ikke ville lade den stå
og se hvor mange. ..).

Albers

Fra : Ib Uhrskov

Dato : 23-06-01 07:47

Hej

"Jacob Albers" <don@albers.dk> skrev i en meddelelse

> Det er 8 mb ram og det er både når jeg prøver testsiden gennem BRother
> Admin programmet, eller de almindelige testsider fra windows eller et
> "davs" fra notepad.

Ok, jeg har bare set den slags ved store dokumenter.

> Konsekvent skriver den bare en masse ud ( har ikke ville lade den stå
> og se hvor mange. ..).

Har du opdateret firmawaren i dit netkort?

/ibber

Fra : Jacob Albers

Dato : 25-06-01 10:15

Så var den der - firmwaren var god nok. Problemet var jeg brugte
BR-script driver istedet for PCL ......

Jacob