Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
hvilke omkomster if. med hushandel
Fra : Onix

Dato : 05-08-06 21:34

Hej

Vi er en lille fam. på 3 som forventer at byde på en ejendom.

Banken har givet os købsbevis.

Vi ander INTET om huskøb og er novicer på området.

Udover lånet, som i det er tilfælde bliver en totalfinansieringen, hvad kan
jeg forvente af udgifter udover md. ydelse if. med etablering :

Advokat salær ?

Bankens salær?

Udvider køberforsikring?

Stempel afgift?

er der andre ting end de nævnte jeg har glemt eller skal være særlig
opmærksom på?

Vh
Onix

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 07-08-06 17:50

"Onix" <vedikkefjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Udvider køberforsikring?
>
> Stempel afgift?
>
> er der andre ting end de nævnte jeg har glemt eller skal være særlig

Hej
Disse udgifter er oftest medregnet i et købsbevis - prøv lige at tjek efter.

Der vil (måske) også komme udgifter til ejerskifteforsikring.

Carsten