Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Mønter & Sedler i Tunesien?
Fra : Martin M. Christians~

Dato : 21-07-06 07:54

Hejsa

Jeg er ikke helt klar over, om jeg må spørge om dette i denne gruppe,
men "here goes".
I aften tager vi til Tunesien, og jeg kunne godt tænke mig at vide,
hvilke mønter og sedler de har dernede - altså om det er 1, 2, 5, 10
osv. Dinar de har i mønter og sedler, og om hvad de har af Millimes,
da jeg ser at 1000 Millimes = 1 Dinar. (jeg vil nemlig lige lave en
lille omregningstabel)

Er der nogen der hurtigt kan hjælpe mig med dette? Jeg har søgt lidt
omkring, men kan ikke finde noget.

På forhånd tak!

Mvh. Martin

Fra : Mark Beaumont

Dato : 21-07-06 10:02

Martin M. Christiansen wrote:
> [...]
> hvilke mønter og sedler de har dernede - altså om det er 1, 2, 5, 10
> osv. Dinar de har i mønter og sedler, og om hvad de har af Millimes,

Sedler: 30, 20, 10 og 5 TD
Mønter: 1 TD samt 500, 100, 50, 20, 10 og 5 Millimes

> Er der nogen der hurtigt kan hjælpe mig med dette? Jeg har søgt lidt
> omkring, men kan ikke finde noget.

Jeg ved ikke hvor du har søgt, men hvis jeg søger på Google med ordene
tunesien og milimes, bliver første link:
http://www.expert-reisen.com/Tunesien-Urlaub.html
På siden finder du de oplysninger du savner.

Vh Mark

Fra : Martin M. Christians~

Dato : 21-07-06 10:22

Hej Mark

Mange tak...

Jeg har skam brugt Google og har søgt på:
- tunesiske mønter
- tunesiske sedler
- tunesian currency
- tunesian money
osv. osv...

Nå men nu ved jeg det! Igen tak for hjælpen. Man skal bare søge
efter det rigtige.

Mvh. Martin

Fra : Nicolai Lang

Dato : 22-07-06 22:27

On 20 Jul 2006 23:54:17 -0700, "Martin M. Christiansen"
<martinmchristiansen@gmail.com> wrote:

>(jeg vil nemlig lige lave en
>lille omregningstabel)

Jeg bruger altid http://www.oanda.com/convert/cheatsheet - en hver