Windows 2000 og hardware acceleration
Fra : Thomas H.

Dato : 21-06-01 17:07

Er der nogle her er der klar over om Windows 2000 understøtter Hardware
acceleration. Jeg er i besiddelse af et Asus Riva TNT2 skærmkort, og det
understøtter hardwareacc. jeg kan bare ikke få det til at vike i
Win2000. Jeg har prøvet med alle de nyeste drivere og ligemeget hælper
det, er der nogle der ved hvad man kan gøre ???

Håber på jeres hjælp.

Med Venlig Hilsen

Thomas H.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 21-06-01 18:34

"Thomas H." <condor-9@mail.tele.dk> skrev i

> Er der nogle her er der klar over om Windows 2000 understøtter
> Hardware acceleration.

Ja da.

> Jeg er i besiddelse af et Asus Riva TNT2
> skærmkort, og det understøtter hardwareacc. jeg kan bare ikke få
> det til at vike i Win2000.

Du skal sandsynligvis have fat i den nyeste AGP driver fra producenten
af dit chipset. Det skulle jeg ihvertfald med mit VIA bundkort da jeg i
sin tid installerede w2k.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk