Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Kurser på 6% obl.
Fra : Anja S. Christensen

Dato : 21-07-06 07:03

Hej

Hvor finder jeg kurserne på 30 årige 6% obligationer, evt med afdragsfrihed,
som efter sigende snart skulle ville en virkelighed. Jeg har hørt den skulle
ligge omkring kurs 100.

Jeg har søgt på en del sider, men de viser kun åbne serier.

Mvh
Morten

Fra : Claus J. Nielsen

Dato : 21-07-06 13:00

"Anja S. Christensen" <frisk_nospam@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har hørt den skulle ligge omkring kurs 100.
>
> Jeg har søgt på en del sider, men de viser kun åbne serier.

Hej Morten.
Så vidt jeg ved, er der endnu ikke blevet åbnet for 6% lån. Men du kunne jo
ringe til din bank og spørge. Du kan evt. følge kurserne på
www.euroinvestor.dk under obligationer.

Mvh. Claus Nielsen