Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Advarsel mod "RKI-sletning"
Fra : Michael

Dato : 18-07-06 22:31

Såfremt nogen skulle være fristet af www.rki-sletning.dk og deres useriøse
tilbud, så hold jer langt væk. Se evt. følgende debat på mybanker.dk:

http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=580

Bemærk at person bag (Palle Kristensen) ikke svarer på mine spørgsmål,
hvilket han vel nemt burde kunne hvis der var tale om en seriøs virksomhed.
Så til alle gældsplagede mennesker: Hold jer væk fra fupmageren.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-07-06 01:14

Den 18-07-06 23.31 skrev Michael følgende:

> Bemærk at person bag (Palle Kristensen) ikke svarer på mine spørgsmål,
> hvilket han vel nemt burde kunne hvis der var tale om en seriøs virksomhed.

Hvis der var tale om en seriøs virksomhed, havde den nok ikke sådan en
hjemmeside. Man skal da godt nok være desperat eller dum for at hoppe på
det nummer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få et flot eller sjovt vandmærke på skærmen.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 19-07-06 07:44

On Tue, 18 Jul 2006 23:31:24 +0200, "Michael" <a@b.dk> wrote:

> [...]
>hvilket han vel nemt burde kunne hvis der var tale om en seriøs virksomhed.
>Så til alle gældsplagede mennesker: Hold jer væk fra fupmageren.

Og så skulle de have en stavekontrol..

"Rki-Sletning tjæner få øre på det", "Du er ikke en dorlig betaler",
"de registeringer behandles GRATIS", osv, osv.

Hold da op..

Fra : Jens G

Dato : 19-07-06 09:02

On Wed, 19 Jul 2006 08:43:48 +0200, Lars Knudsen
<larsdelete@deletelandligt.dk> wrote:

[...]
>Og så skulle de have en stavekontrol..
>
>"Rki-Sletning tjæner få øre på det", "Du er ikke en dorlig betaler",
>"de registeringer behandles GRATIS", osv, osv.
>
>Hold da op..

Og en GIF der ligger lokalt, link til rki-sletning.eu som ikke findes,
titel der hedder "Your Company Website".....

Men det er jo alt sammen ting der kan rettes.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Tychsen

Dato : 19-07-06 12:09

HEHE...

Ja, nogle mennesker er så tykhovede og ubegavede, at deres eneste
måde at tjene penge på, er at snyde andre. Desværre er hans
fupnummer så ugennemtænkt, at han nærmest afslærer sig selv - og
derfor nok ikke har tjent så meget.

1) Hans hjemmeside er useriøst opbygget.
2) Alle steder hvor han skriver (både på hans hjemmeside og på
MyBanker.dk) er hans tekster fyldt med stavefejl, forkert grammatik og
kommatering.
3) Pga. hans unikke måde at formulere sig på, er det nemt at se, når
han falskt udgiver sig for at være sine egne kunder.

Men vi har jo set mange mange forsøg fra samme skuffe de seneste
åringer. Og generelt må det siges, at bagmændende er for dårlige og
vi andre er for kloge. Og heldigvis for det!

Fra : Anita

Dato : 19-07-06 12:40

"Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> skrev
Men vi har jo set mange mange forsøg fra samme skuffe de seneste
åringer. Og generelt må det siges, at bagmændende er for dårlige og
vi andre er for kloge. Og heldigvis for det!

Hvis det galdt alle, var der jo ingen problemer, men der er desværre altid
nogle, der går i fælden.

Venligst Anita

Fra : Michael

Dato : 19-07-06 17:50

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> wrote in message
> [...]
> vi andre er for kloge. Og heldigvis for det!
>
> Hvis det galdt alle, var der jo ingen problemer, men der er desværre altid

Ja præcis - derfor min advarsel. Og hvis nogen skulle undre sig over hvordan
han får folk slettet, ja så sker det blot vha. en enkelt skriftlig
indsigelse mod registreringen. Så snart indsigelsen er modtaget hos RKI,
bliver man slettet indtil sagen er undersøgt. I mellemtiden kan man så
forgælde sig yderligere - hvad det så end skulle hjælpe.

Det er denne "service" klaphatten tager sig godt betalt for. Enhver
RKI-registreret kan gøre præcis det samme for prisen for et frimærke.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-07-06 19:07

Den 19-07-06 18.49 skrev Michael følgende:

> [...]
> bliver man slettet indtil sagen er undersøgt. I mellemtiden kan man så
> forgælde sig yderligere - hvad det så end skulle hjælpe.

Det svarer vel stort set til at urinere i bukserne for at holde varmen.
For når sagen er blevet undersøgt, hvilket sandsynligvis vil koste
skyldneren flere penge, registreres man igen.

Der kan dog være enkelte tilfælde, hvor det rent faktisk kan være en god
strategi. Fx hvis man er kommet ud i noget snavs og har muligheden for
at optage et lavt forrentet lån til at betale dyre lån ud med. Og
personen vel og mærke har selvdisciplin nok til ikke at bruge det nye
lån til alt muligt andet. Men som du også skriver, i de tilfælde kan
man selv gøre indsigelse, der er absolut ingen grund til at betale en
useriøs virksomhed for den slags.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-06 21:08

> Det svarer vel stort set til at urinere i bukserne for at holde varmen.
> For når sagen er blevet undersøgt, hvilket sandsynligvis vil koste
> skyldneren flere penge, registreres man igen.

Ja, hvis man vel og mærke SKYLDER noget væk.

Firmaer kan få folk registreret blot ved at henvende sig uanset om man er
enig eller ej. Der er kun en part, der bliver hørt-

Nogle er helt grotesk og andre er på vippen, hvor man er uenige.

Af de tvivlsomme - kender en, der blev registreret på følgende grundlag:

Et par - ikke gift - med bil. Bilen står i fælles navn. Q får lavet en bule
i en bil hos et værksted.

M og Q går senere fra hinanden. Mekanikeren kontakter M for at få penge for
sin reperation. Men M mener ikke, at han skylder nogle penge, hvilket han jo
heller ikke gør.

M fortæller mekanikeren, at han ikke har fået kredit. Det var Q, som han
havde givet kredit, hvilket han jo kunne lade være med. Mekanikeren spørger
så, om det ikke var M's bil også. Og jo det var det da. Mekanikeren
fortsætter: Så har du jo også haft glæde af den. M svarer: Ja, men det havde
han også med en bule i bilen.

Det kunne mekanikeren da godt se, men spurgte, om M kendte Q nye adresse,
hvilket M ikke gjorde.

Derefter røg M i RKI

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-07-06 21:20

Den 19-07-06 22.07 skrev Michael Sørensen følgende:

> Ja, hvis man vel og mærke SKYLDER noget væk.
> Derefter røg M i RKI

Vi mangler afslutningen på historien.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gem internettet på din computer med Net Snippets.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-06 22:18

> Vi mangler afslutningen på historien.

Den er ikke længere pt. Historien er ikke 10 år gammel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-07-06 22:31

Den 19-07-06 23.17 skrev Michael Sørensen følgende:

> Den er ikke længere pt. Historien er ikke 10 år gammel

Hvis du eller - rettere M - mener, der er sket en fejl ville det have
været naturligt at gøre indsigelse - hvilket man som tidligere nævnt i
tråden ikke behøver RKI-sletning til.

Jeg må indrømme, at jeg ikke ved, hvordan juraen er i situationen, men
jeg vil gætte på, at pengene rent faktisk kan opkræves hos M.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-06 23:11

> Hvis du eller - rettere M - mener, der er sket en fejl ville det have
> været naturligt at gøre indsigelse - hvilket man som tidligere nævnt i
> tråden ikke behøver RKI-sletning til.

Det er der gjort. Problemet er i mine øjne bare, at RKI registrerer alle
personer som et eller andet firma mener skal registreres. Jeg mener at det
er utroligt og underligt, at det kan lade sig gøre.

> Jeg må indrømme, at jeg ikke ved, hvordan juraen er i situationen, men jeg
> vil gætte på, at pengene rent faktisk kan opkræves hos M.

Det kan det sikkert, men er udenfor min rækkevidde, hvad forståelse angår. M
og Q er ikke engang gift. Det eneste der er tilfælles er bilen.

Men hvis du ejer et TV og jeg går ned til TV-reperatøren med det uden din
viden og velvilje, så er det vel mig og ikke dig, der bør hænge på
regningen.