Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
hl2 problemer med koden
Fra : Keldo

Dato : 07-07-06 17:46

hejsa

jeg har lige købt hl2 i dag og er igang med at installere det. Når jeg når
til kode indtastningen får jeg at vide at der er en anden der har registeret
med min intastede kode. Jeg er sur!

Hvad skal jeg gøre? Er der nogle små trick?

rk

Fra : Dan Storm

Dato : 07-07-06 20:13

Keldo skrev:
> [...]
> med min intastede kode. Jeg er sur!
>
> Hvad skal jeg gøre? Er der nogle små trick?
Forkert gruppe, men jeg ved ikke lige hvad det spørgsmål ellers ville
falde ind under.

Men gå ned og aflever spillet hvor du købte det og sig at spillets
serienummer allerede er i brug og derfor vil have et andet.

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Andy

Dato : 08-07-06 12:29

> [...]
registeret
> med min intastede kode. Jeg er sur!
>
> Hvad skal jeg gøre? Er der nogle små trick?

http://www.steampowered.com/

http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp
..php?p_faqid=70

Send send en kopi af serienummeret og en kopi af bon'en, så sørger de for
resten.

Andy