TV-kode
Fra : N. Foldager

Dato : 09-09-06 08:37

Er der nogen, der kender den algoritme, man bruger til at oversætte
TV-program-information (kanal, dato, starttid, sluttid) til de dér
"ShowView" koder, der står i progammet?

Niels Foldager

Fra : Peter Makholm

Dato : 09-09-06 09:23

N. Foldager <nfoldager-takethisaway@yahoo.com> writes:

> Er der nogen, der kender den algoritme, man bruger til at oversætte
> TV-program-information (kanal, dato, starttid, sluttid) til de dér
> "ShowView" koder, der står i progammet?

En hurtig gang forbi http://en.wikipedia.org/wiki/ShowView førte mig til
http://www.zelczak.com/vcrplus.htm der tilsyneladende beskriver det du
ønsker.

--
http://peter.makholm.net/ | Der er kun sorte tangenter tilbage på mit
peter@makholm.net | bluesklaver;

Fra : N. Foldager

Dato : 12-09-06 12:18

Tak for henvisningerne.

Nu forstår jeg det bedre -- altså hvorfor jeg ikke lige kunne
genemskue det på en studs.

Niels Foldager

Fra : John Larsson

Dato : 09-09-06 09:32

> [...]
>
>Er der nogen, der kender den algoritme, man bruger til at oversætte
>TV-program-information (kanal, dato, starttid, sluttid) til de dér

Nej, men måske siger dig dette: http://www.zelczak.com/showview.htm noget?
Jeg søgte bare i Wikipedia.

John