MS Windows
briani 27239
Papirkurv
Fra : Peter Hansen

Dato : 08-09-06 15:21

Har slettet ca 20000 filer fra Tempery Internetfiler med det resultat at jeg
ikke kan tømme papirkurven. Når jeg åbner mappen er der ingen filer at se
men når jeg prøver med diskoprydning kan jeg se at papirkurven indeholder
115 mb. Diskoprydning vil heller ikke slette filerne i papirkurven.

Nogen der har et råd så jeg kan redde mig ud af den det er en gammel maskine
der kører Windows ME

Hilsen
Peter

Fra : John

Dato : 08-09-06 15:39

"Peter Hansen" <gwph@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Har slettet ca 20000 filer fra Tempery Internetfiler med det
> resultat at jeg ikke kan tømme papirkurven.

Wow! Spøjs fejl! :)

Prøv evt om gratis Eraser kan redde dig ud af kniben:
http://www.heidi.ie/eraser/

Efter install: Højreklik Papirkurv og vælg: Erase Recycle Bin.
(Sletter ikke papirkurven, men indholdet)

Mvh John

Fra : Knud S.

Dato : 08-09-06 16:14

"Peter Hansen" <gwph@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:45017c65$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> Nogen der har et råd så jeg kan redde mig ud af den det er en gammel maskine der kører Windows ME

Husk at trykke Shift + Del når du sletter filer du ved ikke skal genskabes,
så ryger de direkte ud uden om skraldespanden. Du skal selvfølgelig markere
alle inden.

Fra : Martin

Dato : 08-09-06 17:34

Peter Hansen wrote:
> [...]
> 115 mb. Diskoprydning vil heller ikke slette filerne i papirkurven.
>
> Nogen der har et råd så jeg kan redde mig ud af den det er en gammel maskine

Dette har jeg prøvet ret tit faktisk.
Den eneste måde jeg egentlig er kommet over problemet, er at genstarte
maskinen også prøve at tømme kurven.

Ellers så er det bare at vente nogle dage, også tømme kurven.

På et eller andet tidspunkt, så er filerne væk.
Hvordan, og hvorfor rigtig godt spørgsmål.

Men en god ting, når man sletter fx temp.internet filer, så hold altid
CTRL knappen nede når du trykker på delete eller højreklikker og vælger
slet.

Fra : Søren Bertelsen

Dato : 10-09-06 12:28

"Martin" <news@natten-i.dk> wrote in message

> Dette har jeg prøvet ret tit faktisk.
> Den eneste måde jeg egentlig er kommet over problemet, er at genstarte
> maskinen også prøve at tømme kurven.

Det ville jeg også foreslå, genstart lortet :)

> Ellers så er det bare at vente nogle dage, også tømme kurven.
>
> På et eller andet tidspunkt, så er filerne væk.
> Hvordan, og hvorfor rigtig godt spørgsmål.

Filerne forsvinder altså ikke bare af sig selv ..

> Men en god ting, når man sletter fx temp.internet filer, så hold altid
> CTRL knappen nede når du trykker på delete eller højreklikker og vælger
> slet.

CTRL Knappen alligevel ? :)

Jeg syntes du skal prøve at gendanne alt i din papirkurv, og så slette dem
på den rigtige måde.. altså via Internet Explorer.

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-09-06 17:34

> [...]
> papirkurven.
>
> Nogen der har et råd så jeg kan redde mig ud af den det er en gammel

Hvad sker der hvis du vælger fortryd sletning inde i papirkurven hvis de
ryger tilbage i Tempery Internetfiler hvis du bruger Internet Explorer så
højreklik på browseren og vælg slet filer samt alt offlineindhold under
avanceret kan du sætte browseren til at tømme Tempery hver gang du lukker
den.
--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen