Har ikke modtaget email til RC1
Fra : Sven

Dato : 07-09-06 20:42

Hej.
Selvom jeg er tilmeldt Microsoft og har downloadet Beta 2 via en email fra
Microsoft, så har jeg ikke modtaget en email fra dem først i september, som
amnge andre har. Hvilken emailadresse kan jeg skrive til hos MS, så de kan
sende en til mig også? Jeg har id navn og password, men kan ikke finde Vista
RC1 uden den email som jeg desværre aldrig har fået. (ja, jeg har kigget
spam-mappen igennem, og der er den heller ikke)

Sven

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-09-06 20:51

Sven skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Selvom jeg er tilmeldt Microsoft og har downloadet Beta 2 via
> en email fra Microsoft, så har jeg ikke modtaget en email fra
> dem først i september, som amnge andre har.

Det har jo ikke meget med browsere at gøre, så det var nok mere
relevant at spørge i windows gruppen

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Sven

Dato : 07-09-06 22:00

> Det har jo ikke meget med browsere at gøre, så det var nok mere relevant
> at spørge i windows gruppen

Undskyld, forkert gruppe. Min fejl.

Sven