gammeldags badehætte.
Fra : Cecilie Grønbech

Dato : 07-09-06 20:15

Hej
Håber I kan hjælpe mig...
Jeg havde engang en badehætte som jeg brugte når jeg skulle i brusebad (fra
70érne) med elastik i kanten og stor og poset er den, man putter så alt
håret op i den og kan så bade i brusebad uden at blive våd i håret. Er der
nogen der ved hvor man kan købe en sådan, for det er IKKE de stramme man
bruger i svømmehallen. Og det skal helst være blomstret!
(skal bruges til min ældste venindes polterabend, hun har altid sagt at hun
vil sejle i Nyhavn iført en blomstret badehætte.)
Håber nogen kan hjælpe mig, Jeg har allerede søgt på Google.
Cecilie

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-09-06 21:07

Cecilie Grønbech skrev:
> [...]
> vil sejle i Nyhavn iført en blomstret badehætte.)
> Håber nogen kan hjælpe mig, Jeg har allerede søgt på Google.

Her i gruppen snakker vi om børn.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Holst

Dato : 07-09-06 21:24

Lars Raaby wrote:

> Her i gruppen snakker vi om børn.

Det lyder også barnligt. Men du kunne jo have henvist til
news:dk.forbruger eller http://www.usenet.dk

Fra : Tony

Dato : 07-09-06 23:23

"Cecilie Grønbech" <a@a.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun vil sejle i Nyhavn iført en blomstret badehætte.)
> Håber nogen kan hjælpe mig, Jeg har allerede søgt på Google.

Kan du ikke bare klippe din patholder midt over, og bruge den som
badehætte.?

Tony

Fra : Mette Høggaard

Dato : 08-09-06 12:30

Tony skrev:

Kan du ikke bare klippe din patholder midt over, og bruge den som
> badehætte.?
>
> Tony

Plat bemærkning...... Den mest barnlige her er vist dig!