selvfølgelig!
Fra : Snuden

Dato : 07-09-06 17:21

http://politiken.dk/indland/article170539.ece

De er en majet majet flink menneske...De ikke laver noen bombe!

Fra : GB

Dato : 07-09-06 17:32

"Snuden" <snudens@gmail.com> wrote in news:450046b7$0$12678
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> http://politiken.dk/indland/article170539.ece
> De er en majet majet flink menneske...De ikke laver noen bombe!

Taqiya de luxe:

"Politiets Efterretningstjeneste kan selv have plantet beviser på de
computere, der blev konfiskeret, da politiet natten til tirsdag anholdt ni
unge mænd for forsøg på terror.
Det mener én af de imamer, som kender de ni, der blev anholdt mistænkt for
at planlægge terror."

Kommentarer er vel overflødige.

GB

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 07-09-06 17:54

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> De er en majet majet flink menneske...De ikke laver noen bombe!

Ja, og når Politiken skriver det, så er det fordi, muslimerne har ret.

Men det kan også være at det er jøderne, CIA eller Coca-Cola der
står bag. F.eks. ved vi jo alle, at det var Coca-Cola ansatte jøder,
der på CIAs foranledning fløj ind i WTC.

Fra : @

Dato : 07-09-06 18:10

On Thu, 7 Sep 2006 18:20:43 +0200, "Snuden" <snudens@gmail.com> wrote:

>http://politiken.dk/indland/article170539.ece
>
>De er en majet majet flink menneske...De ikke laver noen bombe!

<<
http://politiken.dk/indland/article170539.ece
Og han er den eneste fra moskéen på Ørbækvej, der må udtale sig om
terrorsagen
<<

??

nåe nej muhamedanere har jo ikke ytrings/tegnefrihed

<<
http://politiken.dk/indland/article170539.ece
»Jeg har boet i Danmark i 20 år, og jeg har aldrig hørt om, at nogen
her overhovedet skulle tænke sådan en tanke. Det kan være PET selv,
der har plantet beviserne på de computere, der blev konfiskeret. Man
ved det ikke«, siger Abu Hassan.
<<

ja og Abu Hassan kan såmænd sagtens være al-Qaeda's mand i Odense

--
Jeg tror, at vi burde læse den slags bøger, som sårer og gennemborer os.
En bog bør være hakken til vores indre frosne sø.

Fra : Pjensen73

Dato : 07-09-06 22:17

Den 07-09-2006, skrev 1[at]invalid.net:

> [...]
> ved det ikke«, siger Abu Hassan.
> <<
>
> ja og Abu Hassan kan såmænd sagtens være al-Qaeda's mand i Odense

Hvordan kan man tage Abu Hassan alvorligt når har udtaler:

"Dagen efter anholdelserne afholdt militæret en øvelse over Fyn. I den
forbindelse brød to jagerfly gennem lydmuren og sendte voldsomme brag
ind over store dele af Fyn
»Hvordan kan det være, at det skete lige netop på det tidspunkt? Det
var da for at skræmme befolkningen«, mener Abu Hassan."

Hvorfor ialverden skulle de to ting hænge sammen?

Fra : Tony

Dato : 07-09-06 22:24

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> da for at skræmme befolkningen«, mener Abu Hassan."
>
> Hvorfor ialverden skulle de to ting hænge sammen?

Fordi at kloge Abu Hassan tror, at vi er klar til at bombe Vollsmose, hvis
ikke de opfører sig ordentligt.

Tony

Fra : @

Dato : 07-09-06 22:39

On Thu, 7 Sep 2006 23:23:58 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

>Fordi at kloge Abu Hassan tror, at vi er klar til at bombe Vollsmose, hvis
>ikke de opfører sig ordentligt.

jeg har hverken flycertificat B-52 eller bomber, men bortset fra de
tre småting så er jeg da klar

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Tony

Dato : 07-09-06 22:52

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> jeg har hverken flycertificat B-52 eller bomber, men bortset fra de
> tre småting så er jeg da klar

Osse her, men jeg skal først lige over til den Jyske hovedstad, for at
opleve afslutningen på deres festuge

Tony

Fra : John

Dato : 07-09-06 23:09

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi at kloge Abu Hassan tror, at vi er klar til at bombe
> Vollsmose, hvis ikke de opfører sig ordentligt.

Slet ikke nogen dum idé! Kabooom! Problem solved :))

Mvh John

Fra : JBH

Dato : 07-09-06 18:13

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/indland/article170539.ece
>
> De er en majet majet flink menneske...De ikke laver noen bombe!

DOH.. De var da ved at lave en musikvideo.

/JBH