Nedslående svar fra WebSpeed support.
Fra : Stenberg

Dato : 07-09-06 16:14

Ingen planer om højere hastigheder/ prisnedsættelser.
Ret skuffende, set i lyset af TDC ADSL, Cybercity, Tele2s nyeste
tiltag.

Øv!

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-09-06 16:21

"Stenberg" <Stenberg@xxx.xxx> skrev i en meddelelse
> Ingen planer om højere hastigheder/ prisnedsættelser.
> Ret skuffende, set i lyset af TDC ADSL, Cybercity, Tele2s nyeste
> tiltag.

Det skal deres officielle historie jo være indtil der er meldt noget
officielt ud.
Men der skal snart ske noget med deres pris/hastighed hvis man ikke skal få
dsl (igen) istedetfor :)

--
/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.

Fra : jørgen

Dato : 07-09-06 16:37

Stenberg wrote:
> Ingen planer om højere hastigheder/ prisnedsættelser.
> Ret skuffende, set i lyset af TDC ADSL, Cybercity, Tele2s nyeste
> tiltag.

Det skal de nok miste en del kunder på. Jeg giver dem lidt tid, men hvis
der ikke sker noget, så smutter jeg

Fra : Stenberg

Dato : 07-09-06 16:50

On Thu, 07 Sep 2006 17:37:01 +0200, jørgen <jamen@invalid> wrote:

>Det skal de nok miste en del kunder på. Jeg giver dem lidt tid, men hvis
>der ikke sker noget, så smutter jeg

Jep, ser også tiden lidt an.
Men nu må de godt snart komme ind i kampen.

Fra : Nicolai

Dato : 07-09-06 18:50

> Øv!

De kan jo intet afsløre før det er officielt. Meeen, den nye docsis skal nok
give dem hastigheder, så ingen panik ;)

Fra : Søren Blom

Dato : 07-09-06 20:22

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev

> De kan jo intet afsløre før det er officielt. Meeen, den nye docsis skal
> nok give dem hastigheder, så ingen panik ;)

Har tilfældigvis en forretningspartner der er rimelig høj på strå i TDC
Kabel-tv, han fortalte i anden forbindelse for en lille uges tid siden, at
Webpseed ikke vil komme op på hastigheder som 20 Mbit og højre end det, det
er der slet ikke plads til i nettet som det er. Han kan naturligvis ikke
gisne om fremtiden, men hvis Webspeed skal nå hastigheder på 20 Mbit, vist
bare over 8 Mbit, så kræver det en ombygning af Kabel-tv nettet for at få
frekvenser nok til det hele og den ombygning er ikke noget som er undervejs.
Men selvom der nok ikke kommer højre hastigheder på webspeed, så kan man
stadig håbe på laver pris.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : BJ

Dato : 07-09-06 23:11

KLIP

> [...]
> undervejs.
> Men selvom der nok ikke kommer højre hastigheder på webspeed, så kan man

Imponerende......

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Morten Birkelund

Dato : 08-09-06 09:09

> [...]
> undervejs.
> Men selvom der nok ikke kommer højre hastigheder på webspeed, så kan man

Det var da en sjov udmelding, taget i betragtning af at mit Webspeed
kabelmodem er connectet med 30341 Kbit /5120 Kbit

At TDC så andensteds i deres netværk neddrosler den til 2048/128 er en anden
sag.

--
Morten Birkelund

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 08-09-06 10:22

"Morten Birkelund" <mortendb@consider.dk> enriched usenet with:

> Det var da en sjov udmelding, taget i betragtning af at mit Webspeed
> kabelmodem er connectet med 30341 Kbit /5120 Kbit

Den nuværende standard har maksimumhastigheder på 38 Mbit ned og 10 Mbit
op, men nu har hver enkelt kunde jo ikke deres egen kabelø, men deler den
med andre kunder.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Mr. Big - Baby, It's A Wild World

Fra : BJ

Dato : 08-09-06 16:30

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den nuværende standard har maksimumhastigheder på 38 Mbit ned og 10 Mbit
> op, men nu har hver enkelt kunde jo ikke deres egen kabelø, men deler den
> med andre kunder.

Har vi ikke lige lært, det blot er et spørgsmål om at kunne sine
statistikker..?..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 08-09-06 17:22

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> enriched usenet with:

> Har vi ikke lige lært, det blot er et spørgsmål om at kunne sine
> statistikker..?..;)

Jo, men for at citere Kasper Bergh, så er lidt viden en farlig ting, så jeg
tænkte jeg ville snuppe en eventuel misforståelse i opløbet.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Kelly Clarkson - Because Of You

Fra : BJ

Dato : 08-09-06 20:29

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jo, men for at citere Kasper Bergh, så er lidt viden en farlig ting, så
> jeg
> tænkte jeg ville snuppe en eventuel misforståelse i opløbet.

O.k.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Søren Blom

Dato : 08-09-06 20:55

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev

> Har vi ikke lige lært, det blot er et spørgsmål om at kunne sine
> statistikker..?..;)

Hvad er det man siger om statistikker, de er som beniner, de viser det meste
men skjuler det væsentlige

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 09-09-06 17:57

On 2006-09-08, BJ <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> Har vi ikke lige lært, det blot er et spørgsmål om at kunne sine
> statistikker..?..;)

Det er dog betydeligt dyrere at splitte en kabel-tv-ø op end bare at
tilføje mere båndbredde til en DSLAM.

--
Andreas

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-09-06 11:59

Andreas Plesner Jacobsen skrev:

> Det er dog betydeligt dyrere at splitte en kabel-tv-ø op end bare at
> tilføje mere båndbredde til en DSLAM.

Der er også andre metoder til forøgelse af båndbredde, end at opsplitte
i øer...

Lars B

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 10-09-06 14:11

On 2006-09-10, Lars Jensen <lars_@_zulfo.dk> wrote:

> Der er også andre metoder til forøgelse af båndbredde, end at opsplitte
> i øer...

Også nogle, der kan skalere?

--
Andreas

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-09-06 14:44

Andreas Plesner Jacobsen skrev:

> Også nogle, der kan skalere?

Jeg ved ikke om de forskellige modulationsformer kan "skaleres"?

Lars B

Fra : Morten Birkelund

Dato : 10-09-06 14:37

> [...]

> op, men nu har hver enkelt kunde jo ikke deres egen kabelø, men deler den

Jeg får da ellers ikke andre data end mine egne når jeg hiver data ud af den
med SNMP.

--
Morten Birkelund

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-09-06 21:52

"Morten Birkelund" <mortendb@consider.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får da ellers ikke andre data end mine egne når jeg hiver data ud af
> den med SNMP.

Det skulle du helst heller ikke..

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Morten Birkelund

Dato : 10-09-06 23:45

> Det skulle du helst heller ikke..

Det er jo selvfølgelig rigtigt, men at man kan fange sit kabelmodem med SNMP
og web er jo på den anden side heller ikke noget TDC reklamere med, dog
syntes jeg at det er en kanon service at man har muligheden.

Jeg håber at at TDC inden d. 22 i denne måned kommer med billigere og
hurtigere webspeed, ellers er der endnu en rigtig tilfreds kunde som skifter
væk fra dem da pris / hastighed ikke hænger sammen med resten af markedet.

--
Morten Birkelund

Fra : Name

Dato : 08-09-06 12:00

Hvor kan man præcis se hvad modemet er koblet op med ? - synes jeg har
kigget på alle siderne:

Status Signal Addresses Configuration Logs Help

Fra : Name

Dato : 08-09-06 12:09

Tja, jeg er nu ligeglad med prisen - jeg vil heller bibeholde nuværende pris
(da den er husleje-fastfrosset) og så få højere hastighed

Men jeg tror nu at vi INDEN den 1-1-2007 har min. 8 mbit webspeed..

Fra : Morten Birkelund

Dato : 11-09-06 13:12

"Name" <E-mail_adress@news.news> skrev i en meddelelse

> Men jeg tror nu at vi INDEN den 1-1-2007 har min. 8 mbit webspeed..

Mon ikke også at TDC er klar med noget lignende:
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=28172

Hvis jeg kender dem ret har de nok kørt test på det omkring et års tid
allerede.

--
Morten Birkelund

Fra : Kasper Bergh

Dato : 08-09-06 16:42

> [...]
> undervejs.
> Men selvom der nok ikke kommer højre hastigheder på webspeed, så kan man

Det var dog en imponerende.... række fejlinformationer.

Jeg tror du skal bede din partner give dig en lidt dybere introduktion til
hvordan tingene rent teknisk fungerer for du forstår tydeligvis ikke en brik
og lidt viden er en farlig ting.

mvh
/Kasper

Fra : BJ

Dato : 08-09-06 16:48

"Kasper Bergh" <kaz.no.spam@want-no-spam-own.web.id> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> hvordan tingene rent teknisk fungerer for du forstår tydeligvis ikke en

Man må stille sig det spørgsmål om han overhovedet har den partner mere i
TDC Kabel TV.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Jensen

Dato : 08-09-06 18:24

Søren Blom skrev:
> [...]
> Men selvom der nok ikke kommer højre hastigheder på webspeed, så kan man

Spørg den partner om han kender Docsis 3.0 og andet end QPSK....

Lars B

Fra : Søren Blom

Dato : 08-09-06 20:59

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i

> Spørg den partner om han kender Docsis 3.0 og andet end QPSK....

Se, det ved jeg så intet om, men jeg har forhørt mig om forskellige ting
vedrørende webspeed i min egenskab som formand for en grundejerforening,
selv er jeg ikke uddannet inden for EDB verden, men har referet det svar jeg
fik fra ham vedrørende hastigheder på 20 Mbit ol.

Fra : Lars Jensen

Dato : 09-09-06 09:44

Søren Blom skrev:
> [...]
> selv er jeg ikke uddannet inden for EDB verden, men har referet det svar jeg
> fik fra ham vedrørende hastigheder på 20 Mbit ol.

Okay - jeg vil tro at det er noget tid siden din partner har haft med
net via kabel at gøre.

Men prøv selv at søge på google efter Docsis 3.0

Lars B

Fra : Stoffer

Dato : 10-09-06 21:47

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
> undervejs.
> Men selvom der nok ikke kommer højre hastigheder på webspeed, så kan man

Læs mere om wideband docsis her:
http://www.cisco.com/global/DK/press/pressemeddelelser/presse030706.shtml
"
"Som Skandinaviens største udbyder af kabelbaseret bredbånd udfører TDC
Kabel TV i samarbejde med Cisco praktiske tests af højhastighedsforbindelser
på basis af Wideband DOCSIS-protokollen for at forberede vores netværk til
den kommende DOCSIS 3.0-standard," siger Jørgen Michaelsen, vicedirektør og
CTO hos TDC Kabel TV.

"Vores netværk er baseret på Cisco uBR10012 CMTS-platformen, som allerede
leverer den stabilitet og densitet, vi behøver, og vi ser frem til sammen
med Cisco at løfte denne platform endnu et niveau."

"Med de nye muligheder for at levere op til 100Mbit-forbindelser, hvilket er
mange gange hurtigere, end hvad markedet tilbyder i dag, vil TDC-kunder få
den størst tænkelige valgfrihed og adgang til en hel ny verden af
bredbåndsbaseret underholdnings- og kommunikationsydelser via en enkelt,
simpel forbindelse," siger Jes Nicholaisen, vicedirektør for produkter hos
TDC Kabel TV. "

Såvidt jeg kan læse på dette link og andre links fundet på google, vil der
komme en pre docsis 3.0, wideband docsis2, som skulle være forberedt på
docsis3.

Fra : Lars Jensen

Dato : 11-09-06 15:52

Stoffer skrev:

> [...]
> den kommende DOCSIS 3.0-standard," siger Jørgen Michaelsen, vicedirektør og

"Skandinaviens største" - er de baseret på kundemængde på kabelnettet,
eller på mulige tilslutninger?

Lars B

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 11-09-06 22:24

On Mon, 11 Sep 2006 16:51:43 +0200, Lars Jensen <lars_@_zulfo.dk>
wrote:

> "Skandinaviens største" - er de baseret på kundemængde på kabelnettet,
> eller på mulige tilslutninger?

Jeg tror ikke, kabelnet er særlig udbredt (i Skandinavien) udenfor
Danmark, så det er nok ikke så voldsomt svært at blive den største i
Skandinavien.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : BJ

Dato : 11-09-06 22:27

KLIP

> Jeg tror ikke, kabelnet er særlig udbredt (i Skandinavien) udenfor
> Danmark, så det er nok ikke så voldsomt svært at blive den største i
> Skandinavien.

Njaee ... det er det nu.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-09-06 08:54

On Mon, 11 Sep 2006 23:26:37 +0200, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

> Njaee ... det er det nu.

Hvis du mener, du kan henvise til autoritative tal om det, så gør det.

-A

Fra : BJ

Dato : 12-09-06 08:57

KLIP

> Hvis du mener, du kan henvise til autoritative tal om det, så gør det.

Det kan jeg da sagtens.

Sådan nogen køber man, når man er professionel i branchen og ikke blot en
"skidespræller".

Køb eks. European Broadband Cable´s statistik eller lignende.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-09-06 14:42

Asbjorn Hojmark skrev:

> Jeg tror ikke, kabelnet er særlig udbredt (i Skandinavien) udenfor
> Danmark, så det er nok ikke så voldsomt svært at blive den største i
> Skandinavien.

Jeg vil umiddelbart tro at Telia Stofas kundemængde på Kabel-nettet er
større end TDC Kabel's..

> -A

Lars B

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-09-06 14:44

Lars Jensen skrev:

> Jeg vil umiddelbart tro at Telia Stofas kundemængde på Kabel-nettet er
> større end TDC Kabel's..

Og her mener jeg selvklart på internet via kabel.

Lars B

Fra : BJ

Dato : 12-09-06 14:47

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og her mener jeg selvklart på internet via kabel.

Jeg vil mene, der kæmpes bravt om positionen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Stoffer

Dato : 12-09-06 21:30

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> wrote in message

> Jeg vil umiddelbart tro at Telia Stofas kundemængde på Kabel-nettet er
> større end TDC Kabel's..

http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=om_tdc_kabeltv

1,3 mio. kabeltv kunder og næsten en 4. del af dem har også Webspeed.

http://telia.dk/omtelia/telia/

375.000 kabeltv kunder hvoraf 153.000 har bredbånd.
153.000 er nok inkl. deres adsl kunder.

Kom igen

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-09-06 19:55

Stoffer skrev:
> [...]
>

> http://telia.dk/omtelia/telia/
>
> 375.000 kabeltv kunder hvoraf 153.000 har bredbånd.

Gerne... men godt ord igen - var ikke klar over at de havde så mange
webspeed kunder...

Lars B

Fra : BJ

Dato : 13-09-06 19:58

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Gerne... men godt ord igen - var ikke klar over at de havde så mange
> webspeed kunder...

Internettet kan til tider give interessante oplysninger både om TDC og Telia
(Stofa), hvis man søger lidt rundt..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Stoffer

Dato : 13-09-06 20:01

> Gerne... men godt ord igen - var ikke klar over at de havde så mange
> webspeed kunder...
>
> Lars B

Gad vide om Dansk Kabeltv kunderne bliver talt med?

Fra : BJ

Dato : 13-09-06 20:04

"Stoffer" <smap@me.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Gad vide om Dansk Kabeltv kunderne bliver talt med?

Ejer Danks Kabel TV A/S nogen antenneanlæg.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 11-09-06 22:52

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> "Skandinaviens største" - er de baseret på kundemængde på kabelnettet,
> eller på mulige tilslutninger?

Hvorfor spørger du dem ikke direkte.?

Til dem der udelukkende gætter om eksistensen af kabel-tv i Skandinavien, se
her og bliv (lidt) klogere:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cable_companies

PS: Listen er ikke 100% korrekt/opdateret.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 12-09-06 08:21

On 2006-09-11, BJ <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> Til dem der udelukkende gætter om eksistensen af kabel-tv i Skandinavien, se
> her og bliv (lidt) klogere:

Der er forskel på kabel-IP og kabel-tv.

--
Andreas

Fra : BJ

Dato : 12-09-06 08:29

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der er forskel på kabel-IP og kabel-tv.

Ja.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-09-06 14:43

BJ skrev:
> "Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Hvorfor spørger du dem ikke direkte.?

Tillader mig bare at stille spørgsmål ved det her i gruppen, men det må
jeg ikke?

> Til dem der udelukkende gætter om eksistensen af kabel-tv i Skandinavien, se
> her og bliv (lidt) klogere:

Jeg gætter ingen steder - har været ansat i Telia Stofa i over 8 år - så
mener selv at jeg kender markedet...

Lars B

Fra : BJ

Dato : 12-09-06 14:49

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tillader mig bare at stille spørgsmål ved det her i gruppen, men det må
> jeg ikke?

Selvfølgelig må du det.

> Jeg gætter ingen steder - har været ansat i Telia Stofa i over 8 år - så
> mener selv at jeg kender markedet...

Så behøver du heller ikke spørge her, men har en fremragende
marketingafdeling mv. til din rådighed..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-09-06 16:29

BJ skrev:
> "Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Så behøver du heller ikke spørge her, men har en fremragende
> marketingafdeling mv. til din rådighed..

Det er formegentlig ikke markerting jeg skal have fat i, men salg :)

Lars B

Fra : BJ

Dato : 12-09-06 20:34

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er formegentlig ikke markerting jeg skal have fat i, men salg :)

Kært barn har mange navne..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-09-06 19:54

BJ skrev:
> "Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Kært barn har mange navne..;)

Det er nu 2 forskellige afdelinger :)

Lars B

Fra : BJ

Dato : 13-09-06 19:56

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er nu 2 forskellige afdelinger :)

Helt sikkert og sejren har mange vindere, men der er altid kun én taber..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-09-06 14:46

BJ skrev:
> [...]
> her og bliv (lidt) klogere:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cable_companies
>
> PS: Listen er ikke 100% korrekt/opdateret.

Hvor fremgår kundemængden?

Lars B

Fra : BJ

Dato : 12-09-06 14:51

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvor fremgår kundemængden?

I de dertil indrettede publikationer, der kan købes (eller læses i
marketingafdelingen).

Måske Jørgen kan hjælpe dig..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Schultz

Dato : 12-09-06 15:05

BJ <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev 2006-09-12:

> "Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> I de dertil indrettede publikationer, der kan købes (eller læses i
> marketingafdelingen).

Altså, du vil ikke underbygge din påstand.

Martin
--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder
guides til linux på dansk.

Fra : BJ

Dato : 12-09-06 15:08

"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Altså, du vil ikke underbygge din påstand.

Det har jeg gjort.

Du vil altså ikke betale for at få viden.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Schultz

Dato : 12-09-06 15:12

BJ <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev 2006-09-12:

> "Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det har jeg gjort.
Næææ ikke hvad jeg kan se. Du kommer ikke engang med tal bare løse
påstande.

> Du vil altså ikke betale for at få viden.
Tjooo hvis det er vigtigt. Det var ikke mig der kom med uunderbyggede
udsagn.

Martin

Fra : BJ

Dato : 12-09-06 15:16

"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Næææ ikke hvad jeg kan se. Du kommer ikke engang med tal bare løse
> påstande.

> Tjooo hvis det er vigtigt. Det var ikke mig der kom med uunderbyggede
> udsagn.

Du hører måske også til "skidesprællerkategorien", der tror alt er gratis.

Tallene finder du bl.a. i den henvisning, jeg har givet en gang.

Du skal blot søge på publikations navn, hive skillingerne op ad lommen og
efterfølgende enten vente på posten eller downloade en PDF-fil.

Alternativt, meld dig ind i diverse europæiske organisationer.... men det
koster jo også penge.

Tror du da alting er en gavebod som du skal have løn for at rage rundt i...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Schultz

Dato : 12-09-06 15:29

> [...]
>
> KLIP

> Du hører måske også til "skidesprællerkategorien", der tror alt er gratis.
Og du er ikke istand til at tale pænt? Hvis det kun er det niveau du er
i stand til at debattere på så tro jeg at diskussionen er under mit
lavmål.
[klip]
> Tror du da alting er en gavebod som du skal have løn for at rage rundt i...
Hvem taler om at få løn for noget.

Martin

Fra : BJ

Dato : 12-09-06 15:31

"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og du er ikke istand til at tale pænt?

Jo, hvis niveauet er der.

> Hvis det kun er det niveau du er
> i stand til at debattere på så tro jeg at diskussionen er under mit
> lavmål.

Det tror jeg også den på alle måder vil være.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 07-09-06 18:55

Stenberg <Stenberg@xxx.xxx> writes:

>Ingen planer om højere hastigheder/ prisnedsættelser.
>Ret skuffende, set i lyset af TDC ADSL, Cybercity, Tele2s nyeste
>tiltag.

Hvis de gik ud og fortalte alle og enhver, at de om en måned
kommer med et godt tilbud... hvor mange kunder vil de så få
indtil da?

Det er ikke nogen god business plan

Mvh.
   Klaus.

Fra : rl

Dato : 07-09-06 20:28

> Hvis de gik ud og fortalte alle og enhver, at de om en måned
> kommer med et godt tilbud... hvor mange kunder vil de så få
> indtil da?

Hvor mange mister de ved ikke at melde ud, at de måske snart kommer med
noget?

Sådan kan den jo også vendes. Jeg overvejer også stærkt CC 8 mbit til 399
kr. nu, i stedet for 4096/512 ved webspeed til 519 kr.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 07-09-06 20:57

"rl" <r-lauritsen@hotmail.com> writes:

>Hvor mange mister de ved ikke at melde ud, at de måske snart kommer med
>noget?

De fleste af dem, de måtte miste, er de formentlig glade for at
slippe af med.

Sure kunder har en tendens til at brokke sig, og brok er faktisk
lig med udgifter. Fra supportere i telefonen, der alligevel ikke
kan hjælpe kunden, til dem, der skal læse de sure mails.

Mvh.
   Klaus.

Fra : jørgen

Dato : 07-09-06 21:04

Klaus Ellegaard wrote:

> [...]
> lig med udgifter. Fra supportere i telefonen, der alligevel ikke
> kan hjælpe kunden, til dem, der skal læse de sure mails.

Undskyld, men hvorfor begynder du at snakke om sure kunder?

Vi er ikke sure (jeg er i hvert fald ikke), jeg ønsker bare at vide om
Webspeed svarer igen med nye hastigheder

Fra : BJ

Dato : 07-09-06 23:37

"jørgen" <jamen@invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Vi er ikke sure (jeg er i hvert fald ikke), jeg ønsker bare at vide om
> Webspeed svarer igen med nye hastigheder

Gør de det, vil du sikkert kunne læse det i dagspressen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Rane

Dato : 08-09-06 08:57

On Thu, 7 Sep 2006 19:57:03 +0000 (UTC), Klaus Ellegaard
<klausellegaard@msn.com> wrote:

> [...]
>lig med udgifter. Fra supportere i telefonen, der alligevel ikke
>kan hjælpe kunden, til dem, der skal læse de sure mails.

Ikke enig. Jeg er ikke en sur kunde (nærmere tilfreds) og har aldrig
brugt Webspeed support, men jeg tror sgu at vi skifter til CC, da vi
kan spare 70kr om måneden og samtidig få dobbelt-hastighed BÅDE i
download og i upload.

Og sådan tror jeg mange har det.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-09-06 09:23

Rane skriver:

> Ikke enig. Jeg er ikke en sur kunde (nærmere tilfreds) og har aldrig
> brugt Webspeed support,

Fordi det bare virker....

> men jeg tror sgu at vi skifter til CC, da vi
> kan spare 70kr om måneden og samtidig få dobbelt-hastighed BÅDE i
> download og i upload.

God fornøjelse

Klaus (nu med 256/128 hos TDC)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Birkelund

Dato : 10-09-06 14:39

> Fordi det bare virker....

Enig, jeg har heller ikke haft behov for webspeed support, ud over een gang
for at få dem til at åbne for port 25 ud.

Ellers har det bare virket, det som får mig til at skifte fra en 2048/128
Kbit linje til en 10/1 er at jeg kan få 10 Mbit for billigere penge.

--
Morten Birkelund

Fra : Frank

Dato : 08-09-06 13:43

Hej
"rl" <r-lauritsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sådan kan den jo også vendes. Jeg overvejer også stærkt CC 8 mbit til 399
> kr. nu, i stedet for 4096/512 ved webspeed til 519 kr.

Nu er CC's 8 Mbit til 399,- et noget andet produkt end WebSpeed's produkt.

Der er f.eks. ikke telefonsupport i CC's produkt.

Men har du ikke brug for det så er det sikker et udemærket produkt.

Mvh
Frank

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-09-06 13:54

"Frank" <far@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er f.eks. ikke telefonsupport i CC's produkt.
>
> Men har du ikke brug for det så er det sikker et udemærket produkt.

En ting jeg ikke forstår - hvad så når det går ned (router brænder af eller
andet).
Hvad så? - sender man bare en mail? ;)

Fra : Frank

Dato : 08-09-06 14:13

Hej

> En ting jeg ikke forstår - hvad så når det går ned (router brænder af
> eller andet).
> Hvad så? - sender man bare en mail? ;)

Fra deres FAQ: "Hvis det viser sig, at Solo Bredbånd ikke virker fordi der
er noget galt med selve forbindelsen, kan du undtagelsesvist kontakte
Cybercity telefonisk."

Men det bliver sikker en sjov samtale:

Kunde: "Hej - jeg har Solo Bredbånd og jeg..."
Support: "Du må ikke ringe til os - farvel" - dut dut dut dut

Mvh
Frank