MS Windows
briani 27239
Hvordan får jeg fat i Windows Vista Beta n~
Fra : co@ch [4130]

Dato : 07-09-06 15:12

Hvordan får jeg fat i Vista beta næste gang den den lægges ud til download?

Skal jeg abonnere et sted?
Jeg har adgang til connect.microsoft.

Hvor skal jeg registrere for at komme i betragtning til download?
Jeg kan forstå på flere, at man skal være registreret, og får et
downloadlink fra microsoft.

Eller er det bare at hente den?

mvh
Bri@n

Fra : John

Dato : 07-09-06 15:33

"co@ch [4130]" <coach [fjern] @ (dette] lite.danmark> skrev i en
meddelelse

> Hvordan får jeg fat i Vista beta næste gang den den lægges ud
> til download?

Prøv evt at kigge her:

http://www.microsoft.com/windowsvista/da-dk/preview.mspx

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-06 16:24

RC1 blev frigivet til public idag. www.windowsvista.com

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Sven

Dato : 07-09-06 18:48

> RC1 blev frigivet til public idag. www.windowsvista.com
>
> --
> Claus Albæk (kbh.)

Åbenbart ikke til alle tidligere testere. Jeg har ikke modtaget den email
med downloadlink de skriver om i dit link, Det seneste jeg har modtaget er
den email fra d 8/6 med download og CD-KEY til Beta 2.

Sven

Fra : Claus Albæk

Dato : 08-09-06 15:02

Sven wrote:

> Åbenbart ikke til alle tidligere testere. Jeg har ikke modtaget den email
> med downloadlink de skriver om i dit link, Det seneste jeg har modtaget er
> den email fra d 8/6 med download og CD-KEY til Beta 2.

I din tidligere mail mener jeg der har stået noget om at du også er
inviteret til RC1, nøglen fra den Beta2 vil virke til din RC1.
Om du henter din RC1 fra M$ eller en fildelingstjeneste kan være
bedøvende ligegyldigt.

Fra : Fjollefrans

Dato : 07-09-06 18:54

> RC1 blev frigivet til public idag. www.windowsvista.com

og til MSDN subscribers (og det må lige være sket for jeg kan hente med
900KB/s)

Fra : co@ch [4130]

Dato : 08-09-06 11:21

> RC1 blev frigivet til public idag. www.windowsvista.com
>
> --
> Claus Albæk (kbh.)

Sorry...jeg kom til at sende til din private email...:-/

Jeg får ikke lov at hente noget som helst.
Jeg kan sikkert ikke få lov at deltage i dette projekt denne gang, da jeg
kan forstå at man skal være tidligere betatester for at få lov.
Desuden kan jeg forstå at man får invitationen pr. email.
???
Er der noget jeg har misforstået?

Jeg har selvfølgelig prøvet at hente filen....meeen den stopper ved
907kb...og derved SLUT.

hjælp ønskes stadig.

mvh
Bri@n

Fra : co@ch [4130]

Dato : 08-09-06 15:12

> [...]
> ???
> Er der noget jeg har misforstået?
>
> Jeg har selvfølgelig prøvet at hente filen....meeen den stopper ved

Okay...filen er ikke problemet længere.

Nu er det bare at blive inviteret til at bruge den med et serienr.

Jeg har registreret mig hos windows Live, msdn og technet,
men derfra og så til at komme i betragtning, aner jeg intet om.

mvh
Bri@n

Fra : Knud S.

Dato : 08-09-06 16:12

> Okay...filen er ikke problemet længere.
>
> Nu er det bare at blive inviteret til at bruge den med et serienr.

Det er da vist ikke noget problem at finde et serienummer, jeg har
da set flere. Desuden findes der også et crack hvis du absolut
gerne vil prøve den.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 08-09-06 21:03

"Knud S." <news@post-cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da vist ikke noget problem at finde et serienummer, jeg har
> da set flere. Desuden findes der også et crack hvis du absolut
> gerne vil prøve den.

øhhh.....?

Hvor smart mon det så er, at aktivere ?

Mvh