is not a valid virtual path.
Fra : bj

Dato : 07-09-06 08:56

jeg for flg fejl "is not a valid virtual path." når jeg skriver dette her
Dim _strDB As String = Server.MapPath(My.Request.PhysicalApplicationPath() &
"App_Data\moebel.mdb")

hvad gør jeg forkert?

mvh bj

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-09-06 10:21

bj skrev:

> jeg for flg fejl "is not a valid virtual path." når jeg
> skriver dette her Dim _strDB As String =
> Server.MapPath(My.Request.PhysicalApplicationPath() &
> "App_Data\moebel.mdb")

Prøv at udskrive dit kald til Server.MapPath:

Response.write "My.Request.PhysicalApplicationPath() = " & _
   My.Request.PhysicalApplicationPath()
Response.write "<br>Sammensat værdi: " & _
   My.Request.PhysicalApplicationPath() & _
   "App_Data\moebel.mdb"

Jeg gætter på at My-objektet (hvad det end indeholder) returnerer
en fysisk sti - og den vil server.mappath ikke arbejde med.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen