Optimal nj eneste kærlighed
Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-06 00:55

Optimal nj eneste kærlighed

Bøsser kan ikke lide at høre det, men selvfølgelig er den eneste
kærlighedserklæring af betydning at blive gravid med dig

Handlinger vejer tungere end ord.

At firma der er frugtsommelig med salgbare varer med høj kvalitet til
billige priser er OGSÅ godt, men dyrisk og ikke-fremmedgørende er at
1+1=3

" Er der et mere helligt stade end svangerskab. Nietzsche

" For mange fødes. Staten skabtes vor de overflødige. Nietzsche
"Børn af meget forelskede forældre lærer en frygtløshed over for
livet, som en dødbiderslægt undfanget halvt i søvne ikke kender til.
Livets vældige, farlige magter har stået vagt omkring deres vugge.
Karen Blixen

" Gift dig i din ungdom! Livet i denne verden er kun en rejse: din
søn skal følge efter dig, og slægternes kæde må ikke brydes.
Zarathustra(persisk religionsstifter, 500 år før Kr)

xxa Hvad frugtbart er, er ene sandt.Goethe

xxa Lad lykkeligt anlagte mennesker formere sig, så må
menneskeslægten jo engang blive lykkelig. Karen
Blixen

xxb Maximum welfare, not maximum population, is our human
objective.

xxb Ikke blot forplante, men opplante jer - må ægteskabets have,
mine brødre, hjælpe jer dertil! Nietzsche

Xxb Lige meget, hvor meget kattene slås, synes der altid at være
masser af killinger. Abraham Lincoln

Xxb Man gør hende med barn.Kvinden behøver barn. Manden er kun et
middel."( Nietzsche Hvorfor jeg skriver så gode bøger)