Problem med brænding
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 21-06-01 15:16

Hej

Jeg har et lille problem med min brænder.

Jeg har prøvet at brænde en CD med nogle installationsfiler til spil,
counterstrike, DOD, nogle mods til Urban Ops og spillet Covert Ops. Men det
lader til at den ikke vil lave en ordenlig backup. I hvert fald når jeg
forsøger at installere, så siger den "Fatal archive" og andre af den slags
beskeder.

Jeg prøvede først at skifte brænderprogram, fra WinOnCD 3.7 til Nero 5.0.,
men det hjalp lige meget. Så prøvede jeg med et andet medie, men det virkede
heller ikke. Jeg regner Kodak CD-R Ultima for jævnt gode.

Brænderen er en Plexwriter 8/4/32A i en 166Pentium. Den har hidtil ikke haft
nogle problemer med at brænde, når bare man gik ned på 4Xspeed. Men det
lader til at den er helt galt. Jeg har taget originalerne med til en ven, og
han kunne godt brænde dem.

Er der nogen der har en ide om hvad der er galt. Er min brænder i stykker,
eller er det et indstillingsproblem? Er det måske fordi den sidder i så sløv
en maskine?

På forhånd tak!