Netkort forhindrer computeren i at (gen)st~
Fra : Bogo

Dato : 21-06-01 15:04

Efter jeg har installerert mit netkort, Netgear FA311, i en af computerens
PCI porte, kan jeg kun starte min computer efter en længere pause på over 1
minut.
Dvs. jeg kan ikke genstarte.
Jeg har prøvet at placere netkortet i nogle af de andre frie porte, men det
har heller ikke virket.
Det eneste der sker, når jeg starter computeren, er at alle kølerne går i
gang og der kommer et par lyde og blink fra min harddisk og mit CD-ROM drev.
Skærmen forbliver slukket.

Jeg håber, der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak.

Fra : Staalanden

Dato : 21-06-01 15:21

On Thu, 21 Jun 2001 16:04:02 +0200, "Bogo" <mullerman13@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Skærmen forbliver slukket.
>
>Jeg håber, der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak.

Mit eneste bud er en konflikt med lydkortet.
Jeg har haft problmer med netop dette. Negear og DMX 1024.

Fra : Donse@Donse.Dk

Dato : 21-06-01 22:23

Hej !
Jeg har haft noget hen af samme problem, dog ikke dette netkort Du har !
Jeg ved ikke om det hjælper på Din maskine men da Jeg slog wake up lan på
off i bios
så har Jeg ikke nogle problemer ! Jeg ved ikke om at det kan løse Dit
problem nok ikke
det er et forsøg værd.....

Mvh.
Johnny
johnny@humlesjov.dk

Fra : gogo

Dato : 22-06-01 12:47

"Staalanden" <staalanden@jyde.dk> wrote in message

> Mit eneste bud er en konflikt med lydkortet.
> Jeg har haft problmer med netop dette. Negear og >
>DMX 1024.

Hvordan ordnede du det så?
mit lydkort er onboard. Jeg har prøvet at pille alt andet end grafikkortet
ud, og prøvet med netkortet i hver PCI port. ingen forbedring..
Det stadig fint uden netkortet.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-06-01 13:24

On Fri, 22 Jun 2001 13:46:54 +0200, "gogo" <mullerman13@hotmail.com>
wrote:

> [...]
> mit lydkort er onboard. Jeg har prøvet at pille alt andet end grafikkortet
>ud, og prøvet med netkortet i hver PCI port. ingen forbedring..
Jeg løste det ved at sætte både netkort og lydkort til legacy i bios.
Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk