8MB hos CC for 399!
Fra : Bruno

Dato : 06-09-06 17:59

Ikke så ringe endda - det ser ud til at blive en god priskrig.

Mvh

Bruno

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-09-06 20:37

Bruno skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Ikke så ringe endda - det ser ud til at blive en god priskrig.
> Bruno

Der er efterhånden flere tråde om emnet allerede i den rigtige
gruppe, der hedder:

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Pico

Dato : 06-09-06 22:34

Bruno wrote:
> Ikke så ringe endda - det ser ud til at blive en god priskrig.

Det er da ikke særligt billigt, jeg har 8 MB/1MB fra CPH-Metronet for
kr. 295, og det virker fint
Pico

Fra : Lars Jensen

Dato : 07-09-06 07:47

Pico skrev:

> Det er da ikke særligt billigt, jeg har 8 MB/1MB fra CPH-Metronet for
> kr. 295, og det virker fint

Og det kan CPH-Metronet levere i hele landet? Nej? Nå, så er det nok
totalt ligegyldigt...

Lars B

Fra : Karsten Andersen

Dato : 07-09-06 11:40

Thu, 07 Sep 2006 08:47:26 +0200, skrev Lars Jensen, på 11 linier, i
<44ffc07e$0$4166$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, :

Øøh kan CC det?

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 11-09-06 12:44

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> wrote in message

> Øøh kan CC det?

Sammenlignet ja

Fra : Carsten & Lisbeth

Dato : 14-10-06 09:33

Kan CC leverer til hele landet ? NEJ
Har CC 2Mbit nu og ville opgradere 8Mbit, men det kan ikke lade sig gøre.

Fra : Mogens

Dato : 14-10-06 10:42

"Carsten & Lisbeth" <carsten.suhr@it.slet.dk> skrev i en meddelelse
> Kan CC leverer til hele landet ? NEJ