Pension på Fyn??
Fra : Jakob

Dato : 06-09-06 17:10

Hej gruppe!

Vi overvejer at tage væk i ca. fire dage i december (vi ved endnu ikke
hvornår da jeg har eksaminer som endnu ike er fastlagte). Det bliver måske i
juledagene.
Da vi ved at der er tryk på pensionerne dér, skal vi nok snart have
reserveret en plads til vores to katte - men hvor???
Vi bor i Odense og har ingen bil, men kan nok finde en transportmulighed -
derfor ville det være rarest hvis der var en god pension (rent, pænt og frem
for alt med personale der EEEEELSKER dyr!!!) i Odense eller omegn.

Nogen erfaringer?

Venlig hilsen
Jakob.

Fra : Charlotte

Dato : 06-09-06 17:42

> [...]
> derfor ville det være rarest hvis der var en god pension (rent, pænt og
> frem for alt med personale der EEEEELSKER dyr!!!) i Odense eller omegn.

Hejsa

I sommer havde vi Basse på dyrehotellet i Frørup, ved godt det er lidt
længere væk end odense, men han var bare alle tiders, virkelig sød, rar og
super mod dyrene, vi fik en ligeså glad kat hjem som vi plejer. Han har en
hjemmeside du kan kigge lidt på http://www.dyrehotellet.dk/
Ellers har præstefruen i Ryslinge også en super pension, hun har desværre
ikke nogen hjemme side.

mvh Charlotte

Fra : Anette

Dato : 06-09-06 22:48

Hej Jacob

Prøv at tage på besøg hos Kattens værn i Odense
http://www.kattens-vaern.dk/?side=35

Eller Holmens hunde- og kattepension
http://home19.inet.tele.dk/holmens/

Jeg har ikke selv prøvet dem, har da hørt godt om især Kattens værn.
Når det nu kun er 4 dage og du ikke har de fastlagte datoer endnu, ville det
så ikke være rarere for kattene at blive passet hjemme?. Få en eller anden
til at fodre dem og være lidt hos dem et par af dagene?
Det er sådan vi gør med vores katte. De foretrækker klart at være hjemme.

/ Anette