ASP server på Win2000 workstation?
Fra : Allan Jensen

Dato : 21-06-01 14:25

Er der en webserver på Win2000 Workstation? - eller kan jeg installere
en på den? - eller skal jeg køre Win2000 Server?

Regards,
Allan Jensen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-06-01 14:56

Allan Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Er der en webserver på Win2000 Workstation? - eller kan jeg installere
> en på den? - eller skal jeg køre Win2000 Server?

Internet Information Server skulle gerne ligge paa installations CD'en
til WinNT
Med venlig hilsen
Lars

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer