"sound manager" extension til FireFox?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-09-06 14:36

Jeg har prøvet at google rundt og ledt på addons.mozilla.org uden det
større held.

Nogen der ved om der er lavet en extension til Firefox der gør man
hurtigt og nemt kan slå lyden til og fra i browseren?
Gerne på tab-basis, men konsekvent kan også bruges :)

Nogen der har set noget i den stil?

Fra : Carl Drud

Dato : 06-09-06 18:21

Robert Eriksen wrote:

> Nogen der ved om der er lavet en extension til Firefox der gør man
> hurtigt og nemt kan slå lyden til og fra i browseren?
> Gerne på tab-basis, men konsekvent kan også bruges :)
>
> Nogen der har set noget i den stil?

Jeg ved ikke om nedenstående link er noget i stil med det du søger.

https://addons.mozilla.org/firefox/1765/

Carl

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-09-06 08:23

Carl Drud wrote:

> Jeg ved ikke om nedenstående link er noget i stil med det du søger.
>
> https://addons.mozilla.org/firefox/1765/

Ikke helt
"This extensions **doesn't** block the music/movie/ads within a Flash
file."
Og da det som oftest er flash reklamer der begynder at ævle løs om
billige realkredit lån osv er det jo lidt skidt :-/

Fra : Carl Drud

Dato : 07-09-06 16:51

Robert Eriksen wrote:

> Og da det som oftest er flash reklamer der begynder at ævle løs om
> billige realkredit lån osv er det jo lidt skidt :-/

Så er det måske NoScript du skal have fat i. Den kan blokere for flash.

http://www.noscript.net/features

Carl