Dimser søges
Fra : Benny Højvælde

Dato : 06-09-06 14:34

Hej

Vores simo barnevogn har mistet nogle tryklåse. Er der nogle der ved hvor
man kan købe sådanne tryklåse i Nordjylland.

Benny

Fra : ThomasB

Dato : 06-09-06 15:04

"Benny Højvælde" <hojvaelde R E M O V E@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Vores simo barnevogn har mistet nogle tryklåse. Er der nogle der ved hvor
> man kan købe sådanne tryklåse i Nordjylland.

I en sybutik?

Fra : Helle & Brian

Dato : 06-09-06 17:34

Jeg mistede tryklåse til min Emmaljunga barnevogn. Så gik jeg hen i den
butik, hvor jeg havde købt barnevognen, og de havde tryklåse magen til dem
jeg havde mistet. De kostede 5 kr. stykket incl. montering, og det blev
ordnet med det samme.

Hilsen Helle

Fra : Marianne

Dato : 06-09-06 19:56

> Vores simo barnevogn har mistet nogle tryklåse. Er der nogle der ved hvor
> man kan købe sådanne tryklåse i Nordjylland.
>
> Benny

Hej

Dem kan en Simo-forhandler skaffe dig i løbet af nul-komma-fem. Og montere
dem også.

mvh
marianne