Hans Jørgen Bonnichsen er fuld af løgn
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 06-09-06 10:36

Den udøvende magt, in casu PET, har åbenbart formået at skaffe sig
en fast tjans ved DR1, som selv, hver gang Hans Jørgen Bonnichsen
kommenterer nok et dansk eller udenlandsk terrortilfælde, gør
opmærksom på, at Bonnichsen er deres faste kommentator.

Man kan selvfølgelig gøre et større nummer ud af, at manden er
pensioneret fra PET for nogle måneder siden, og derfor ikke længere
er PET, ganske som tidligere CIA-direktører officielt ikke længere er
CIA, selv om alle ved, at det er nøjagtig, hvad de er.

Bonnichsen er imod at opgive de vestlige frihedsrettigheder
(Jyllandsposten 6.09.2006), og det burde jeg være meget glad for at
høre. Men, jeg må være en sær snegl, for det er jeg ikke.

I stedet for strinter det mig i øjnene, at han velovervejet forsøger
at skabe det falske indtryk, at hovedaktiviteten for det danske
efterretningsvæsen, PET og FE, er at medvirke til at forsvare snarere
end at angribe de vestlige frihedsrettigheder.

Det er ganske vist rigtigt, at PET har været temmelig dygtig til at
tage nogle meget unge danske terrorister in spe i krebsen, før de fik
tændt lunten, og det er bestemt ikke det, jeg beklager mig over. PET
må meget gerne fortsætte med ordinært og også gerne dygtigt
politiarbejde.

Som det fremgår af vedhængte bog,

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

har det danske efterretningsvæsen i samarbejde med fremmed magt gennem
elektro-magnetisk feltteknologi fra 1960erne og hver dag lige siden
invaderet titusindvis af civile danske hjem, firmaer, institutioner
m.m. og anvendt grov adfærdsmanipulation, smertefuld tortur, seksuel
vold etc. mod sagesløse civile danske statsborgere. Hvad det
indebærer, ud over det løse, er klokkerent landsforræderi.

Dermed har skiftende danske regeringer og det danske
efterretningsvæsen naturligvis foretaget et frontalangreb på de
allervæsentligste frihedsrettigheder, vi civile borgere overhovedet
har, Grundlovens § 71, "Den personlige frihed er ukrænkelig." Og
§ 72, "Boligen er ukrænkelig".

Det danske efterretningsvæsen og dets chefer, Anker Jørgensen, Poul
Schlüter, Poul Nyrup Rasmussen og Anders Fogh Rasmussen har tilmed
gjort det uden at spørge det danske folk først. En sådan adfærd
kaldes statsterrorisme. Og den er ikke et hak bedre end terrorisme.
Ganske karakteristisk indebærer statsterrorisme ligesom terrorisme
principielt massemord. Og indtil videre er staterne langt, langt bedre
til det end de private eller oppositionelle terrorister.

Derfor bliver jeg ikke virkelig tryg og fast i troen, sådan som DR1
vel egentlig havde til hensigt, at jeg skulle blive, når Bonnichsen
fremstiller sig selv og PET på frihedskæmpernes hold.

Steen Hjortsø

Fra : Tim

Dato : 06-09-06 15:42

<contra@tdcspace.dk> wrote in message