IE7 og homebanking (BG bank)?
Fra : Sven

Dato : 05-09-06 20:57

Hej.
Jeg benytter FireFox som min daglige browser, men IE6 til BG Bank, da FF
ikke umiddelbart virker der pga manglende activeX understøttelse (tror jeg).
Men hvad med IE7? Virker den umiddelbart med BG Bank?

Sven

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-09-06 21:46

Sven skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> understøttelse (tror jeg). Men hvad med IE7? Virker den
> umiddelbart med BG Bank?

Ja - ingen problemer der.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : LarsJ

Dato : 05-09-06 22:05

Sven skrev:
> Hej.
> Jeg benytter FireFox som min daglige browser, men IE6 til BG Bank, da FF
> ikke umiddelbart virker der pga manglende activeX understøttelse (tror jeg).

Du kan sagtens bruge Firefox (1.5.0.1 og nyere )- du skal blot anvendes
deres ActivCard-løsning (gratis kodemaskine, du kan bestille i din
lokalafdeling), ligesom Mac-brugerne.

http://www.bgbank.dk/Link/activcard

Lars

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-09-06 22:35

LarsJ skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Du kan sagtens bruge Firefox (1.5.0.1 og nyere )- du skal blot
> anvendes deres ActivCard-løsning (gratis kodemaskine, du kan
> bestille i din lokalafdeling), ligesom Mac-brugerne.

Jo - men det er ret besværligt i forhold til IE, hvor det bare
fungerer uden noget ekstra.

Og det fungerer rigtig fint i IE 7 også

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Sven

Dato : 06-09-06 05:49

> Du kan sagtens bruge Firefox (1.5.0.1 og nyere )- du skal blot anvendes
> deres ActivCard-løsning (gratis kodemaskine, du kan bestille i din
> lokalafdeling), ligesom Mac-brugerne.

Det ved jeg, men det er 7 gange så besværligt som IE's løsning, og derfor
skrev jeg også "virker umiddelbart" i den første post. BG Bank burde finde
på et andet log on system. Nykredit Internetbank kan sagtens køre med
Firefox "out of the box", og jeg tror ikke, at Nykredit er mere usikker end
BG Banks løsning.

Sven