Hvor sælger man?
Fra : Iben Holst

Dato : 05-09-06 20:21

Et medlem af min familie har et mindre lager af kattemad hun skal af med
fordi hendes kat skal slanke sig temmeligt meget og derfor skal have et
fuldstændigt foderskift.
Jeg ved ikke hvilke slags det er; tør eller vådkost og hvilket mærke (tror
det er købt gennem dyrlæge), men hvor kan hun sætte det til salg på nettet?

Pft.

Iben

Fra : Anette

Dato : 05-09-06 20:23

Iben Holst wrote:
> Jeg ved ikke hvilke slags det er; tør eller vådkost og hvilket mærke
> (tror det er købt gennem dyrlæge), men hvor kan hun sætte det til
> salg på nettet?

Du kan f. eks bruge nyhedsgruppen dk.marked.privat.dyr

/ Anette

Fra : goofy

Dato : 05-09-06 20:26

Hejsa
"Iben Holst" <Iben@holst.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvilket mærke (tror
> det er købt gennem dyrlæge), men hvor kan hun sætte det

Der er nogle nyhedsgrupper hvor der handles, kan desværre
ikke huske hvad de hedder, men du kan jo også prøve Den Blå
Avis, Gul & Gratis, eller. evt. herinde, men jeg vil
kraftigt anbefale dig at få oplyst hvilket foder det er.
Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 05-09-06 20:27

> [...]
> Jeg ved ikke hvilke slags det er; tør eller vådkost og hvilket mærke (tror
> det er købt gennem dyrlæge), men hvor kan hun sætte det til salg på

Hej Iben.

Der findes en nyhedsgruppe, der hedder dk.marked.privat.dyr, hvor det nok
skulle være muligt at finde interesserede. Ellers kunne vedkommende prøve at
sælge det via QXL, hvis sitet ellers er begyndt at virke igen. Den Blå Avis
er også en mulighed (www.dba.dk).

Mvh. Camilla Hæstrup

Fra : Heidi

Dato : 05-09-06 21:47

<klip>
"Iben Holst" <Iben@holst.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Et medlem af min familie har et mindre lager af kattemad hun skal af med
</klip>

Når man betænker porto/fragt priser i Danmark, vil det muligvis være nemmest
at lave et opslag i de lokale butikker og så få det afsat i lokalområdet.

Alternativt mangler Værn for Værgeløse dyr frygtligt meget mad og penge, så
hun kunne da overveje at donerer det til at godt formål :))

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Hanne Engermann

Dato : 05-09-06 23:12

> [...]
>
> Alternativt mangler Værn for Værgeløse dyr frygtligt meget mad og penge, så
> hun kunne da overveje at donerer det til at godt formål :))

Hanne Engermann "Natravnen"
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi

Dato : 06-09-06 13:42

Og her kommer så det link jeg glemte i først omgang:
http://www.dyrevaernet.dk/

Hilsen Heidi
Miver og Mulles moar

http://choco.dk

Fra : Iben Holst

Dato : 06-09-06 17:12

Jeg havde i forvejen forelagt hende at benytte den blå avis
eller gul og gratis.
Eller at få dyrlægen til at tage det retur når hun købte det
nye foder hos ham - men det er tilsyneladende helt specielt
og kun taget hjem til hende så dén vej er der helt lukket.

Men den lokale brugs var måske et hit, netop pga den
fragt der vil blive tale om hvis køber ikke er en der kan
hente selv.

Takker!

Iben