Scroll to bottom
Fra : Allan Jensen

Dato : 21-06-01 13:20

Er der en der lige hurtigt kan hjælpe mig med at lave et lille script
der scrolle en side ned til bunden når den åbnes? - det forudsætter
selvfølgelig at siden er længere end den kan vises på skærmen, det er
klart.

Regards,
Allan Jensen

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 21-06-01 14:48

Allan Jensen <public@hverdag.dk> wrote:

> [...]
> der scrolle en side ned til bunden når den åbnes? - det forudsætter
> selvfølgelig at siden er længere end den kan vises på skærmen, det er

Du kan lave det med html - hvis siden altså altid skal scrolle ned til
bunden af siden hver eneste gang den åbnes.

indsæt dette lige inden dit </body> på den pågældende side:

<a name="bund">&nbsp;</a>

Linket til siden skal så hedde:

bunden</a>

--
Jonas CPH, DK. / Eagles may soar, \
Erase HARDDRIVE to mail me / but weasels don't get \

Fra : Allan Jensen

Dato : 21-06-01 16:41

> [...]
>bunden af siden hver eneste gang den åbnes.
>
>indsæt dette lige inden dit </body> på den pågældende side:

Ja ok, men det skulle gerne ske automatisk. Kan det lade sig gøre?

Regards,
Allan Jensen

Fra : Kim V

Dato : 21-06-01 21:26

>Ja ok, men det skulle gerne ske automatisk. Kan det lade sig gøre?
>
>Regards,
>Allan Jensen

alternativ indsæt i en scrollBy i body tag