Solsejl ..... eller hvad det nu hedder
Fra : Ukendt

Dato : 04-09-06 10:51

Hejsa var i BonBon land i lørdags og så der et forældrepar komme gående med
en klapvong, hvor der var monteret et orange solsejl.
Men jeg har ikke kunne finde det på nettet - så jeg håber at nogle kan
hjælpe.

Det er orange, og monteres på den ene halvdel af kalechen, og den anden ende
monteres på styret.
Dem jeg har fundet på nettet sidder på hele kalechen og gør at man ikke lige
kan se barnet, og barnet kan ikke se noget hvis det ligger ned.

Det smarte ved den jeg så er netop at den kun dækker ½ delen af kalechen, og
derved kan barnet stadigvæk ligge ned og kigge ud, lige som "motoren" kan se
barnet.

Nogen som kender den type solsejl / solskærm / ??

Hilsen
Ida

Fra : nyheder

Dato : 04-09-06 17:44

> Nogen som kender den type solsejl / solskærm / ??
>
> Hilsen
> Ida

Hej

Har ikke hørt om det før, du kan ikke bruge en babynap??
http://www.barnevognshuset.dk/product.asp?product=101

Mvh Pia