gadefest
Fra : spoi@sol.dk

Dato : 04-09-06 05:11

Hej

vi skal holde gadefest og er alt for sent ude.

Det skal holdes i et telt(harald Nyborg) ;O(

Jeg mangler en opskrift på en velkomstdring med og uden alkohol.?????

Til forret skal det være virkelig let.

Vi tænker på ananas ring med hønsesalat. Og at købe en førdig
hønsesalat og så bare tilsætte lidt asparges mm evt persille. Hvad
er jeres erfarring med dem man kan købe?. Hvad er bedst? Og gerne
forlag til hvorledes den let og hurtigt kan piftes lidt op.

LN

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 04-09-06 08:44

spoi@sol.dk wrote:

> Jeg mangler en opskrift på en velkomstdring med og uden alkohol.?????

Prøv at søge lidt på gruppen. Det er et af de hyppigst stillede spørgsmål.

> [...]
> er jeres erfarring med dem man kan købe?. Hvad er bedst? Og gerne
> forlag til hvorledes den let og hurtigt kan piftes lidt op.

Jeg synes, det lyder aldeles afskyeligt.

Hvis man absolut ikke gider lave noget, der bare smager en lille smule
bedre end Kokken & Jomfruen, kan man helt lade være med at lave en forret.

Med venlig hilsen
Kevin Edelvang

Fra : Margit

Dato : 04-09-06 10:49

Jeg ville nu også foretrække en hjemmelavet salat - så besværlig er det
da heller ikke at koge en høne/kylling eller tre. Ellers smør et stykke
franskbrød med laks - enten ferskrøget eller gravad. Det er også nemt.

Mvh. Margit

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 04-09-06 12:17

On 3 Sep 2006 21:11:07 -0700, spoi@sol.dk wrote:

> [...]
>er jeres erfarring med dem man kan købe?. Hvad er bedst? Og gerne
>forlag til hvorledes den let og hurtigt kan piftes lidt op.

Hej

Så vill jeg hellere undvære... Hvorfor ikke marinere nogle rejer, lave
lidt salat til og et stykke godt brød...

Det er da lige så nemt, og meget bedre

Velkomst drikken kan være noget procecco med lidt saft eks. solbær,
hindbær eller brombær

/Bjarne

Fra : spoi@sol.dk

Dato : 04-09-06 15:42

> Hej
>
> Så vill jeg hellere undvære... Hvorfor ikke marinere nogle rejer, lave
> lidt salat til og et stykke godt brød...
>
> Det er da lige så nemt, og meget bedre

Ja helt sikkert, men også dyrere. Og det er de ikke villige til at
betale på vejen desværre.

> Velkomst drikken kan være noget procecco med lidt saft eks. solbær,
> hindbær eller brombær
>
> /Bjarne

Ok hvad er procecco

LN

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 04-09-06 19:53

spoi@sol.dk wrote:

> Ok hvad er procecco

Det hedder prosecco. En mildt mousserende, italiensk hvidvin.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : spoi@sol.dk

Dato : 04-09-06 16:06

Kevin Edelvang skrev:

> Prøv at søge lidt på gruppen. Det er et af de hyppigst stillede spørgsmål.

Ok

> Jeg synes, det lyder aldeles afskyeligt.

Så er det jo godt du ikke skal med .

LN

Fra : spoi@sol.dk

Dato : 04-09-06 16:13

Margit skrev:

> [...]
> da heller ikke at koge en høne/kylling eller tre. Ellers smør et stykke
> franskbrød med laks - enten ferskrøget eller gravad. Det er også nemt.

Det ville jeg skam også, men det har vi desværre bare ikke tiden til.
Laks rækker økonomien ikke til.

LN