Slik-onkel ved BjelkesAlle børnehaven
Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-06 04:10

Slik-onkel ved BjelkesAlle børnehaven

I 29 år har jeg solet mig og læst aviser i medbragt kurvestol på
fortovet overfor min havelåge og bag min ryg er børnehavebørnene
kommet hen til mig og har skulle vide hvad jeg hedder , hvorfor jeg
sad der, hvorfor mine sokker havde forskellig farve eller jeg havde
bare sorte tær, og de har fortalt mig at deres forældre siger at jeg
hader alle muslimer og lugter.

Jeg sidder der, fordi solen først er i min have hen ad formiddagen og
jeg er solnarkoman.

Faktas geniale ny hvidvin med skruelåg har jeg haft i termoflasken i
stedet for kaffe i den sidste tid, og en varm solskinsmorgen i sidste
uge var der overskud af isterninger i hvidvinen, og jeg gav dem gennem
trådnettet til børnene med instruks om fysikforsøg kun - og ikke putte
i munden - hvad de dog gjorde (forudsigeligt).

Hurtigt kom en pædagog hen og overvågede på tæt hold - ellers har de
klogt ignoreret børnenes betændte interesse for halvafklædte mig.

Jeg gentog instruks om ikke at putte isterningerne i munden eller
slikke på dem, og pædagogen var derved tydeligt glad og beroliget -
børneprofessionelle har en politiker i maven, dvs de er til forbud,
som ikke efterleves.

Pædagogik er facade og løgn, og jeg spillede rollen løgnagtigt nok
til, at pædagogen kunne slappe af.

Fra : ThomasB

Dato : 04-09-06 12:40

> [...]
> ikke efterleves.
>
> Pædagogik er facade og løgn, og jeg spillede rollen løgnagtigt nok til, at

Kan du se forsideoverskriften:

"Pædagog ignorerer børnelokker"?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-06 20:26

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message

> Kan du se forsideoverskriften:
>
> "Pædagog ignorerer børnelokker"?

hVORDAN kan man være børnelokker gennem et trådnet?
Ord kan udveksles, en isterning i ny og næ, måske slik, men befamling,
piksut etc KAN IKKE

Fra : ThomasB

Dato : 05-09-06 01:02

> hVORDAN kan man være børnelokker gennem et trådnet?
> Ord kan udveksles, en isterning i ny og næ, måske slik, men befamling,
> piksut etc KAN IKKE

Men du kan godt se forsideoverskriften for dig ik?

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-06 12:55

> Men du kan godt se forsideoverskriften for dig ik?

Den første af ungerne der tog en isterning gennem trådnettet, puttede
den i munden inden jeg fik frarådet det, så alle andre puttede også i
munden, og havde jeg nu påført legionærsyge eller afrodisiac så ku
overskrifter opstå

Er man lokker hvis man ikke lokker nogen MED SIG eller TIL pikslik el
lign?

Faktisk har jeg engang tilbudt en småkage til en af ungerne, der
straks gik sin vej uden at tage den, men her var det en toneangivene
sej pige, der skulle vise mod og havde lyst at slikke på en ......
isterning.

Fra : Kenneth Mortensen

Dato : 27-09-06 10:37

> [...]
>
> hVORDAN kan man være børnelokker gennem et trådnet?
> Ord kan udveksles, en isterning i ny og næ, måske slik, men befamling,

Nu ved vi jo ikke helt hvor lille din pik er kære hr. Wamming... Du kan jo
spørge på dk.snak.seksualitet hvor du jo er åhh så aktiv.