MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Opdatering af explorer
Fra : Jan Hastrup

Dato : 03-09-06 22:14

Hej NG

Min gamle mor har en windows 98 SE installeret med et 28,8 modem.
Bankprogrammet kræver internet explorer 6.0, hvorfor jeg blot vil opdatere
til denne version, men denne installation vil tage 2 timer og 37 min,
hvorfor jeg blot troede at jeg kunne downloade versionen på min pc, og via
en usb-nøgle kopiere installationsfilen til hendes pc.

Jeg har downloadet forskellige versioner, men alle fylder kun ca. 0,5 mb, og
når jeg prøver at installere disse filer hos min moder starter den med at
foretage opkobling til internettet, og så er jeg jo ved samme udgangspunkt
som før - nemlig 2 timer og 37 min.

Der er ingen netkort i min moders pc, hvorfor jeg ikke bare kan tage den med
hjem og foretage opdateringen.

Findes der ikke en komplet installationsfil (ca. 15 mb), som jeg kan
downloade og kopiere til en usb-nøgle ?
i givet fald - hvor ???

På forhånd tak !

Jan

Fra : Per Riber

Dato : 03-09-06 22:31

Jan Hastrup skrev:

> Findes der ikke en komplet installationsfil (ca. 15 mb), som jeg kan
> downloade og kopiere til en usb-nøgle ?
> i givet fald - hvor ???

Her, men du kan ikke nøjes med 15 MB

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

mvh Per

Fra : Jan Hastrup

Dato : 04-09-06 08:28

Hej Per og Henning

Tusind tak for hjælpen !

Mvh.
Jan

Fra : Henning

Dato : 04-09-06 05:21

On Sun, 3 Sep 2006 23:14:02 +0200, "Jan Hastrup"
<Jan_hastrup@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>hvorfor jeg blot troede at jeg kunne downloade versionen på min pc, og via
>en usb-nøgle kopiere installationsfilen til hendes pc.

Husk samtidig driveren til usb-nøglen... Og den må af gode grunde ikke
ligge på nøglen