manglende cpu holder til socket 939
Fra : allan

Dato : 03-09-06 14:13

hej,

jeg har fået en lille udfordring da jeg har fået et socket 939 bundkort, men
da jeg skal til at montere det ser jeg at den sorte plactic holder mangler,.

er der nogen der ved hvor man kan få en sådan.

mvh

Allan

Fra : co@ch [4130]

Dato : 04-09-06 11:09

"allan" <allan.p@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mangler,.
>
> er der nogen der ved hvor man kan få en sådan.

Har du købt det nyt?....så er det en ombytter

Har du købt brugt?.... Lad handlen gå tilbage, eller sæt din lid til at én
herinde kan hjælpe dig med en løs holder.
Jeg tror ikke du kan købe den i løs vægt????

mvh
Bri@n

Fra : Knud S.

Dato : 04-09-06 17:14

> [...]
> den sorte plactic holder mangler,.
>
> er der nogen der ved hvor man kan få en sådan.

Er det holderen til cpu-køler du taler om ? Der findes jo flere typer
sorte plastik holdere på et 939 bundkort.
Nogle kølere følger der en med, måske endda i metal og til andre skal
der ikke bruges nogen, da køler kan monteres via huller i bundkortet.
Skal du bruge den til en standard køler skal du nok have en sendt af
fra leverandøren af bundkortet.

Fra : Hans

Dato : 04-09-06 17:27

allan wrote:
> [...]
> plactic holder mangler,.
> er der nogen der ved hvor man kan få en sådan.

Hvilket bundkort handler det helt eksakt om?

Hans