MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Forhindre ændring af baggrunds billede
Fra : Harald

Dato : 03-09-06 11:14

Er det mulig at forhindre en begrænset bruger i at ændre på baggrunds
billedet på en windows XP home?

/HK

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-09-06 11:25

Harald skrev:

>Er det mulig at forhindre en begrænset bruger i at ændre på baggrunds
>billedet på en windows XP home?

Måske http://www.j79zlr.com/gphome.php#Display (Prevent changing
wallpaper) er løsningen.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Harald

Dato : 03-09-06 11:53

> Måske http://www.j79zlr.com/gphome.php#Display (Prevent changing
> wallpaper) er løsningen.

Det vil jeg prøve, tak for det.

/HK

Fra : Harald

Dato : 07-10-06 13:07

> Måske http://www.j79zlr.com/gphome.php#Display (Prevent changing
> wallpaper) er løsningen.

Det virker fint, men problemer er nu at det skal sættes for en begrænset
bruger og når man er logget ind som denne begrænsede bruger så har man ikke
rettigheder til at foretage ændringerne i reg basen. Og når man er logget
ind som admin så kan jeg jo ikke rette i den begrænsede brugers CURRENT_USER
nøgler? Jeg har ikke kunne finde ud af at give den begrænsede bruger
midlertidig rettigheder til at rette i reg basen?

/HK