er der nogen der kender reglerne??
Fra : Malle

Dato : 03-09-06 09:39

hej NG
er der nogen der kender reglerne for su?..
jeg er enlig mor og har planer om at flytte sammen med en anden enlig
mor...vi modtager begge su med forsøger-tillæg (altså dobbelt su)
men hvordan ser staten på at vi får samme adresse? kan der være nolge
faldgruber som vi har overset..?

Malle

Fra : Anne-Mette Hansen

Dato : 03-09-06 12:52

Fra : Holst

Dato : 03-09-06 18:06

Malle wrote:

> [...]
> mor...vi modtager begge su med forsøger-tillæg (altså dobbelt su)
> men hvordan ser staten på at vi får samme adresse? kan der være nolge

Prøv at kontakt SU-styrelsen, der givetvis kan vejlede dig, eller spørg
eventuelt i gruppen news:dk.forbruger.offentlig-service, idet emnet
næppe falder inden for denne gruppe.

Fra : Martin Nielsen

Dato : 03-09-06 10:42

kan der være nolge
> faldgruber som vi har overset..?

Jeg ved ikke hvordan de ser på det, ring til SU og hør, for i kan få et
problem da i måske så ikke er det man kalder reelt enlige da i jo er 2 ;)

Jeg er ikke sikker så ring til dem for en sikkerheds skyld.