Flyverdragt?
Fra : Kim L

Dato : 03-09-06 08:09

Hej

Er der nogen der kan anbefale eller fraråde mærker af flyverdragter til
1-årige?

Mvh Kim

Fra : ThomasB

Dato : 03-09-06 08:40

"Kim L" <klade@FJERNtiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan anbefale eller fraråde mærker af flyverdragter til
> 1-årige?

Vi har været glade for "Mikkeline", som fåes i de fleste børnetøjsbutikker.

Min datter har sovet i den hver dag i 6 mdr.

Fra : Bo Velschow

Dato : 03-09-06 09:06

"Kim L" <klade@FJERNtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale eller fraråde mærker af flyverdragter til
> 1-årige?

http://www.forbrug.dk/test/testbasen/boern/arkiv/flyverdragter/ til
inspiration.

Vi har selv mindre gode erfaringer med Ticket To Heaven - og udmeldingen fra
den (skov)børnehave vores ældste søn går i er også, at de decideret fraråder
dette mærke.

Vi bruger i dag Color Kids (http://www.colorkids.dk/), som vi er ganske
tilfredse med.

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 03-09-06 09:14

Kim L (klade@FJERNtiscali.dk) skrev :

> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale eller fraråde mærker af flyverdragter
> til 1-årige?

Vi købte en Mikk-line flyverdragt til Sofie og har været meget tilfredse
med den. Jeg købte den lidt stor, så den har holdt to sæsoner - og er
stadig pæn. Så jeg kan kun anbefale Mikk-line, det bliver også sådan vi
køber til den forestående sæson.

Henriette Døssing

Fra : Kim L

Dato : 03-09-06 11:01

ok, takker

Fra : Suzanna

Dato : 03-09-06 17:02

Kim L skrev:
> ok, takker
>

> "Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message

Ellers kan du jo søge på google efter test på flyverdragter. De er ofte
meget grundige og man kan finde mange af dem.. Især inde på www.taenk.dk
vrimler det med mange gode test af alverdens ting...
Hilsen
Suzanna

Fra : CDJ

Dato : 03-09-06 22:06

On 03/09/06 9:09, in article 44fa7f8e$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
"Kim L" <klade@FJERNtiscali.dk> wrote:

> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale eller fraråde mærker af flyverdragter til
> 1-årige?
>
> Mvh Kim

Jeg kan varmt anbefale Reima. Den er dyr, men alle pengene værd.
Den er tyndere og mere behagelig end de fleste andre, og den er fænomenal
til at regulere varmen. Min søn sov ude i stiv frost, helt fra han var baby
- og dragten holdt ham varm. Når det var varmere i vejret, sørgede dragten
for at han ikke blev overophedet, men faktisk altid havde det tilpas.
Min søn er 7 nu, og jeg har i tidens løb prøvet et par andre mærker også,
men er ikke i tvivl om, at Reima er Rolls Roycen :)
Jeg kan se, at flere har anbefalet Mikk-Line, som også er en rigtig god
dragt. Det som jeg bedre kan lide ved Reima, er at den er meget tynd og
behagelig at have på. Mikk-Line vejer væsentlig mere, og giver derfor barnet
mindre bevægelsesfrihed.
Rådet må også afhænge lidt af, hvor meget du vil bruge på en flyverdragt ?
Reima koster til baby ca. 6-700.- og til børnehavebørn ca. 1000.-
Mikk-Line koster ca. det halve og er et rigtig godt alternativ.

Fra : Anders Majland

Dato : 04-09-06 11:46

> Jeg kan varmt anbefale Reima. Den er dyr, men alle pengene værd.
> Den er tyndere og mere behagelig end de fleste andre, og den er
> fænomenal
> til at regulere varmen.

Til de små kan man også ofte finde mærkevarene som reima brugt til en
god pris - de slider dem jo ikke op på samme måde som større
børnehavebørn.

Fra : CDJ

Dato : 04-09-06 16:20

On 04/09/06 12:45, in article 44fc078d$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

> Til de små kan man også ofte finde mærkevarene som reima brugt til en
> god pris - de slider dem jo ikke op på samme måde som større
> børnehavebørn.

Helt enig.

Den Blå Avis og QXL.dk er gode steder at lede.

Fra : Marianne

Dato : 05-09-06 11:27

> Den Blå Avis og QXL.dk er gode steder at lede.

Og www.trendsales.dk

mvh
marianne