kan ikke se alt fra en hjemmeside på min b~
Fra : Lis

Dato : 02-09-06 17:27

Hej.
Der er en hjemmeside som jeg ofte bruger, men det sidste par måneder
har jeg ikke kunnet se dens link i venstre side når jeg åbner den fra
min bærbar pc. Jeg har flere gange tjekket min java og den er OK. Jeg
kan godt se alt på siden fra mit arbejde og andre steder. Hvem kan
forklare mig hvad der er galt. siden er www.sjk.dk
Hilsen Lis

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 02-09-06 17:37

Lis skrev:

>Der er en hjemmeside som jeg ofte bruger, men det sidste par måneder
>har jeg ikke kunnet se dens link i venstre side når jeg åbner den fra
>min bærbar pc.

Du kan se link, men kan ikke klikke på dem?

Du skal dobbeltklikke på dem, noget der er kommet i forbindelse
med en windowsopdatering.
--
Kerim
Støt flygtninge og sårede i Libanon!

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-09-06 17:43

"Lis" <ais@baj-jensen.dk> posting:

>min bærbar pc. Jeg har flere gange tjekket min java og den er OK. Jeg
>kan godt se alt på siden fra mit arbejde og andre steder. Hvem kan
>forklare mig hvad der er galt. siden er www.sjk.dk

Virker fint her, og ja, der er ganske rigtigt Java, menuen er bygget
op af.

Hvilken browser anvender du?

--
What is life, except excuse for death,

- http://opera.softwolves.dk/da-transtest/disclaimer.html -

Fra : Lis

Dato : 03-09-06 16:18

Christian Bohr-Halling wrote:
> "Lis" <ais@baj-jensen.dk> posting:

> Virker fint her, og ja, der er ganske rigtigt Java, menuen er bygget
> op af.
>
> Hvilken browser anvender du?

Hej Christian og Kerim!
Tak fordi I gider hjælpe.
Jeg fik ikke forklaret rigtig - jeg kan kun se de røde X i øverste
venstre hjørne af hvert sted hvor der burde være et link.
Jeg bruger
'Internet Explorer 6.0.2900.xpsp_sp2_gdr.050301-1519'
min jave er 'Java 2 v1.5.0_06 for <applet> (requires restart)' , sådan
står der når jeg åbner Internetinstillinger/avanceret.
Håber det giver nogen en ide.
snakkes !!!
Lis

Fra : John

Dato : 03-09-06 16:38

"Lis" <ais@baj-jensen.dk> skrev i en meddelelse

Håber det giver nogen en ide.

Prøv evt denne test:
http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Mvh John

Fra : Lis

Dato : 04-09-06 08:53

> Prøv evt denne test:
> http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html
>
> Mvh John

hej John, ville gerne have tjekket, men dit link gav mig ingen side
frem, kun 'siden kan ikke vises'
har du en anden idé
VH Lis

Fra : Lis