MS Windows
briani 27239
Drivere søges!
Fra : JSH [9800]

Dato : 02-09-06 15:26

Hej
Jeg har en Compaq Presario 900 series PP2140

Windows ME
Hvem kan hjælpe med et link til drivere til lyd og grafik?

(jeg ved godt, at ME ikke er det mest driftsikre)

Fra : JSH [9800]

Dato : 02-09-06 15:35

Iflg. Everest Home Edition så er chipsettet et:

ATI Radeon IGP-320M (U1)

Fra : Lyrik

Dato : 02-09-06 16:01

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Windows ME
> Hvem kan hjælpe med et link til drivere til lyd og grafik?
>
> (jeg ved godt, at ME ikke er det mest driftsikre)
++++++++++++++++++++
Du skriver for få oplysninger om den. De skal være helt,-helt specifikke
fordi der er så mange modeller der ligner hinanden.
Er det for eksempel en stationær eller en bærbar?

Først og fremmest skal du besøge HP-Compaq for at finde om de har support.
Kan du få en recoveryplade, så tag den endelig.
Pressario er kendt for kun at kunne køre ordentligt med det styresystem den
er født med. Bare et skift fra Win 98 til Win ME kan bringe den i knæ, hvis
den er født med Win98.
Der er ikke en eneste systemressource i overskud på de produkter.
Prøv her:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/pfinder?query=2140PP&lc=en&cc=dk&lc=en&cc=dk&docname=c0063264&dlc=da

Er du lost, så skal du installere Belarc system advisor og skrive resultatet
ud, således at du kan få at vide hvilken hardware der ligger i den. Så kan
du finde drivere til hver eneste del. Her:
http://www.belarc.com/free_download.html

Hvis gruppen skal finde drivere til dig så skal hvert eneste tal og bogstav
på din maskine opgives. helst med et billede af den ved siden af.))

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 02-09-06 16:06

> [...]
>
> Windows ME
> Hvem kan hjælpe med et link til drivere til lyd og grafik?
>
> (jeg ved godt, at ME ikke er det mest driftsikre)
+++++++++++++++++++++++
Der er en alternativ løsning. Hvis du kan få fat i en Windows 2000, så får
du et mere robust system.
Jeg har set den køre på 32 megaram.
Det kan endda være at den selv kan finde drivere og installere dem.

Hilsen
jens

Fra : Aksel

Dato : 02-09-06 17:33

> [...]
>
> Windows ME
> Hvem kan hjælpe med et link til drivere til lyd og grafik?
>
> (jeg ved godt, at ME ikke er det mest driftsikre)

Har du søgt på Compaqs hjemmeside under support?

Hilsen Aksel

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 02-09-06 22:35

Der står sikkert et model nummer bag på maskinen.
Det skal bruges for at finde de rigtige driver.