hvilket Asus bundkort kan I anbefale?
Fra : Peter T.

Dato : 02-09-06 08:40

Jeg skal snart udskifte mit Asus P4C-800 Deluxe bundkort, da det ikke har
PCI-E. *knurre*

Jeg vægter stabilitet absolut allerhøjest, så hvilket et kan I anbefale?

Jeg har været trofast bruger af Asus' produkter siden deres P5A bundkort,
så jeg kan være lidt tung at danse med, hvis min religion skal konverteres
til et andet mærke. :)

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : ai

Dato : 02-09-06 12:50

Jeg skal snart udskifte mit Asus P4C-800 Deluxe bundkort, da det ikke har
PCI-E. *knurre*

du kunne for eks. vælge ASUS P5VD1-X
det har det hele, både PCI-E og AGP, RAID osv
frit valg på alle hylder....
og så fungerer det ganske fremragende.

v/h ai

Fra : Jakob Harder

Dato : 03-09-06 17:57

Jeg ved ikke om det er meget hjælp, men jeg har mange problemer med ASUS
P5B, så det kan jeg ikke anbefale. Jeg har måtte prøve flere forsk. slags
ram for overhovedet at få det til at poste.

Jeg kan i øvrigt stort set heller ikke overclocke min E6300 C2D, men det kan
selvfølgelig være, at jeg har været uheldig med cpu'en.

VH
Jakob