Hvordan starter man op med MySQL på en int~
Fra : Kurt G

Dato : 01-09-06 19:04

Hej NG!
Jeg har nogle data, som jeg gerne vil gøre søgbare på en hjemmeside. Det er
ganske simple opslag, der er kun tre felter i databasen og der skal kun
søges i eet felt.
Min udbyder supporterer ikke Access, som mine data i øjeblikket findes i,
men til gengæld MySQL.

Jeg er næsten helt på bar bund med databaser på internet, så spørgsmålet er:
Hvor starter jeg?
Findes der rimelig let tilgængeligt (og helst gratis) læsestof om MySQL og
internet på dansk?

Mvh Kurt

Fra : Tom Jensen

Dato : 03-09-06 13:15

Kurt G skrev:
> [...]
> Hvor starter jeg?
> Findes der rimelig let tilgængeligt (og helst gratis) læsestof om MySQL og

http://www.ffsoft.dk/

Kig under eksempler asp uv og asp/db uv

Med venlig hilsen

Tom Jensen
- Læs mere om asp og databaser her -
www.ffsoft.dk

Fra : Kurt G

Dato : 10-09-06 16:26

Mange tak for linket, jeg må i gang med at læse.
Jeg har været på ferie og først set dit svar nu.
/Kurt