MS Windows
briani 27239
Oprydning i msconfig
Fra : Henning

Dato : 01-09-06 14:16

Igennem tidens løb har jeg disablet en del forskellige programmer med
automaisk opstart i msconfig. Nu er problemet bare, at alle de
fravalgte programmer stadig står på listen - hvordan sletter jeg disse
linier?

Fra : Nørd

Dato : 01-09-06 14:23

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse news:mhcgf294nnu6q087kqv28c1sfjilbonhlu@4ax.com...
> [...]
> automaisk opstart i msconfig. Nu er problemet bare, at alle de
> fravalgte programmer stadig står på listen - hvordan sletter jeg disse

Hej.

Det gør du i Regdb.

Start regedit og find
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]

Nord.

Fra : Henning

Dato : 01-09-06 19:04

On Fri, 1 Sep 2006 15:23:18 +0200, "Nørd" <Nørd@c.com> wrote:

>Hej.
>
>Det gør du i Regdb.
>
>Start regedit og find
>[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]

Ikke rigtigt? Der står listet de programmer, som startes under opstart
af Windows. Ikke alle de programmer, hvor jeg har fjernet fluebenet.

Fra : Frank Schou

Dato : 01-09-06 20:07

Henning skrev:

> Ikke rigtigt? Der står listet de programmer, som startes under opstart
> af Windows. Ikke alle de programmer, hvor jeg har fjernet fluebenet.

Her er et lille program der gør det du ønsker:
http://www.get-in-control.com/msconfig-cleanup/

--
Mvh. Frank