Gravid på p-piller?
Fra : Inger

Dato : 01-09-06 09:25

Hej i gruppen

Hvis man nu tager p-piller, hvordan finder man så ud af det, hvis man er
blevet gravid alligevel? Udebliver mens'en helt i pillepausen? Eller
kunne det også være, at hvad der normalt er som en fossende vandhane
pludselig er reduceret til to dryp?

Mistanken er opstået på grund af kvalme på mærkelige tidspunker,
ømme/voksende bryster, oppustethed og humørsvingninger. På baggrund af
det synes jeg pludselig at min sidste mens var temmelig mærkelig...

Er jeg mon gravid?

Inger

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 01-09-06 09:35

On Fri, 01 Sep 2006 10:24:50 +0200, Inger <nomail@me.com> wrote:

>Er jeg mon gravid?

En graviditetstest kan stærkt anbefales...

Fra : nana sørensen

Dato : 01-09-06 10:23

"Inger" <nomail@me.com> wrote in message
> [...]
> ømme/voksende bryster, oppustethed og humørsvingninger. På baggrund af det
> synes jeg pludselig at min sidste mens var temmelig mærkelig...

Tag en graviditetstest. Jeg blev gravid for nogle år siden da jeg tog
p-piller HELT efter forskrifterne, så det kan lade sig gøre.

Fra : Trist

Dato : 01-09-06 14:19

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in

> Tag en graviditetstest. Jeg blev gravid for nogle år siden da jeg tog
> p-piller HELT efter forskrifterne, så det kan lade sig gøre.

Man dyrker vel kun sex, hvis man ønsker sig et barn?

Prævention skulle forbydes!

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 01-09-06 15:05

On 01 Sep 2006 13:18:55 GMT, Trist <@> wrote:

>"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in

>Man dyrker vel kun sex, hvis man ønsker sig et barn?
>
>Prævention skulle forbydes!

Er den race ikke uddød ?
mvh Ebbe

Fra : nana sørensen

Dato : 01-09-06 22:18

"Trist" <@> wrote in message
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in

> Man dyrker vel kun sex, hvis man ønsker sig et barn?
>
> Prævention skulle forbydes!

Ej, hvor dit navn er rammende!

Fra : Sabina H.

Dato : 01-09-06 16:22

Inger wrote:
> [...]
> ømme/voksende bryster, oppustethed og humørsvingninger. På baggrund af
> det synes jeg pludselig at min sidste mens var temmelig mærkelig...

tag en test..... eller to... hvis du stadig er i tvivl, så gå til lægen og
få taget en test ;)

når det er sagt, så kan de nævnte symptomer også godt komme af dine
p.piller... men for at være sikker skal du testes ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk