Lovjungle skaber Tvind-skandaler
Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-06 06:44

Det er sølle at Peter Skårup (DF) giver bagmandspolitiet skylden for
det dyre retsnederlag, dvs fjerner ansvar fra folketinget

En masse lovjungle bør beskæres, så der ikke bliver job til så mange
advokater og så folk forstår hvad de må.

Der er intet der hviler så meget forbandelse over som hemmelighed"
skriver Kierkegård, og

"Der er kun en erkendelse, der bringer mennesket nærmere sig selv,
selverkendelsen, dette at være ædru, den rene gennemsigtighed"

Stat, matriarkat, advokatstand elsker røgslør, som når der siges nej
og menes ja, og Amdi ligner skurk men kan ikke straffes.

At administrere overvågningssamfundet og gøre det egoistisk asocialt,
giver umådelig magt.
Som Glistrup har angrebet siden 1971 .

At kunne afgøre hvornår justitsmord, hvornår ikke, udfra skønsprincip
giver dig venner

Om DK er mindre korrupt end Fjernøstlande, der har brøkdel af vor
lovjungle, tvivler jeg på. Deres bestikkelse sker gennemskeueligt og
ærligt

Fra : Rasmus

Dato : 01-09-06 15:43

[...]

**************
Enig. Det er totalt sygt at der skal bruges 55 millioner på at
udrede om der er begået lovbrud. Det siger noget
om at det er en lovjungle og at alt for mange lever fedt
på det.

Rasmus
www.ladk.dk/index.htm

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-06 00:09

"Rasmus" <rasmus@dahl.mail.dk> wrote in message

> [...]
> udrede om der er begået lovbrud. Det siger noget
> om at det er en lovjungle og at alt for mange lever fedt

Det er skønt at være dronning, nej Glistrup fan

Altid kan vi hovere "Hvad sagde vi"

NEDERSTE DEL AF CItathalehæng er advokatjokes

Intet vil blive gjort, hvis alle mulige indvendinger først
skal gennemgås. Samuel Johnson

plov It is easier to be wise for others than for ourselves.
Rochefoucauld (1613-1680) French Classical Writer

plov Loven forbyder i sin majestætiske stræben mod lighed såvel den
rige som den fattige at sove under broerne, at tigge på gaderne og at
stjæle brød. Anatole France

plov Loven kan aldrig gøre os så sikre, som vi ville være, hvis vi
ikke havde brug for den. Alexander M. Bickel

Plov Loven kræver Resignation, Livet udfoldelse. Livet har Ret,
Loven får ret.

Plov Plurality which is not reduced to unity is confusion, unity

Plov Politik er den kunst at forhindre folk i at blande sig i, hvad
der angår dem. Paul Valéry

plov RITUALER: Det er absurd og afsindigt, at man viser lydighed mod
sædvanerne. Nietzsche

Plov Ship me somewheres east of Suez, where the best is like the
worst, Where there aren't no Ten Commandments an' a man can raise a
thirst; For the temple-bells are callin', an' it's there that I would
be - By the old Moulmein Pagoda, looking lazy at the sea; on the road
to Mandalay, Where the old Flotilla lay, with our sick beneath the
awnings when we went to Mandalay! O the road to Mandalay,
where the flyin'-fishes play, An' the dawn comes up like thunder outer
China 'crost the Bay. Rudyard Kipling

plov Støder dumhed og grundighed sammen, får man begrebet
administration. Oliver Hassencamp

plov To be a law-giver is a sublimated form of tyrrany. Nietzsche

Plov When I refuse to obey an unjust law I do not contest the right
of the majority to command, but I simply appeal from the sovereignty
of the people to the sovereignty of mankind. Alexis
de Tocqueville

plov When one wants to change manners and customs, one should not do
so by changing the laws. Montesquieu

plov When you prevent me from doing anything I want to do, that is
persecution; but when I prevent you from doing anything you want to
do, that is law, order and morals. George Bernard Shaw

plov1 "A state is better governed, which has but few laws, and those
laws are strictly observed. Rene Descartespg talrige græske
og romerske politiske tænkere

Plovad Havde der ikke været dårlig mennesker, havde
der heller ikke været gode advokater. Charles Dickens
(1812-1870)English Novelist

plovad "Tfirst thing we do, let's kill all the lawyer"Henry
VI" Shakespeare

plovad Advokater er folk der udlejer deres ord og vrede.
Anonym

plovad Der er kun én forskel mellem en kvindelig advokat og en
Pit Bull Terrier - og det er læbestiften. Parterick
Murray

plovad En advokat med en håndtaske kan stjæle mere end 100
mand med skydevåben. Maio Puco

plovad En god sagfører er en dårlig nabo. Ordsprog

plovad En jury består af tolv personer valgt til at afgøre,
hvem der har den bedste sagfører. Robert Frost

plovad Hvis du kan løbe rundt med din advokat, har du en
forkert advokat. John Nolan

plovad Jeg savner en advokat til at beskytte mig mod min
advokat. Anonym

Plovadd "Going to law is losing a cow for the sake of a cat.
Deal with things before they appear. Put things in order before
disorder arises."Chinese Proverb

Advokatreglen. Spørg ikke om hvordan virkeligheden er, for den er på
tusind måder. Spørg om hvordan du sprogligt kan fremstille
virkeligheden på den måde som gavner din sag bedst. Klaus Kjøller

Som advokat er du i stand til at elske dit arbejde, tjene en
masse penge og holde dig inden for lovens rammer. Men du skal vælge én
af de tre muligheder. Jack Dee

bønder påstår begge, at de ejer den samme ko. Mens den ene trækker i
dens hoved og den anden i dens hale, bliver koen malket af en advokat.
Jødisk ordsprog

Plovadv To advokater satte sig i restaurant og begyndte at
spise deres medbragte madpakke

Tjeneren henviste til skilt om at man ikke må spise sin egen mad her.

Straks byttede de madpakke